Singurul lucru adevarat din politica este ca nu exista politician sincer!


Astăzi am găsit cutia de scrisori plină, precum cutia milei, cu minciunile politicienilor cerșind solidaritate, cu îndemnuri și slogane personalizate, înșirate pe foi de hârtie colorată, sperând să-mi cucerească mintea măcar până ajung în fața urnei de vot. Pur și simplu e dezgustător și enervant să vezi cât de puțin sunt respectate mințile noastre de către politicieni.
Toți stau aliniați în fața noastră, fără să clipească și par că s-au gândit la toate. Aici și acum toată lumea și-a amintit brusc de egalitate, drepturi și bunăstare și toată lumea vrea o alegere doar din cauza asta. Sau cel puțin așa se spune. Toată lumea stă cu gândul să creeze o repartizare egală de sarcini și drepturi. Stânga și dreapta, centru sau părțile, dintr-o dată ne apară interesele și toți se laudă că sunt gata să facă totul pentru noi!
Unul cu ochelari, tuns scurt, cu aer forțat, îmi spune că: stă în puterea noastră… “ să ne facem curat în casă” și ceva că își dorește să-i schimbe cu forța pe toți ceilalți idioți, care nu se gândesc, vezi doamne la bunăstarea mea, pentru că sunt: incapabili, corupți, indiferenți, hoți sau incompetenți, bla, bla… un chel îmi spune că “Apară România mea, în care domnește legea”… și în care “nimeni nu este mai presus de lege!”… și iară bla, bla…
 Câtă aroganță și duplicitate în declarațiile lor! La drept vorbind, singurul lucru adevărat din politică este că nu există politician sincer!pinochio
 “Să zicem că ești un idiot și să zicem că ești membru al parlamentului, dar asta înseamnă deja că mă repet. (Mark Twain)

 

Lasă un răspuns

