Calcul pensiei inteligente:află cât timp ţi-a mai rămas…



Te apropii de pensie și nu știi cât mai ai de trăit?

Hai, nu-ți fie frică…:Află când vei muri!!:

Calcul este cât se poate de simplu și inteligent: 18 – 16 = 4!!!

Știre Infonews:

Încercând să explice raţiunile care au stat la baza deciziei de majorare a vârstei de pensionare a femeilor, Boc a prezentat o formulă de calcul conform căreia 18 – 16 = 4.

Astăzi, femeile trăiesc cu cel puţin 4 ani mai mult decât bărbaţii după ce ajung la vârsta de pensionare, deci trăiesc în medie 18-19 ani după ce se pensionează.

Deci 54 ani plus 18 ani – femeile, respectiv 54 ani plus 16 ani – bărbaţii, după ce ajung la vârsta de pensionare”, a spus Boc.

…”Eu am coborât acolo, la nivelul de bază, la nivelul discuţiei cu omul de rând, cu pensionarul, şi ştiu câtă sete de dreptate există în rândul pensionarilor”…!!??

Conform acestui calcul inteligent, ați aflat, în sfârșit, adevărul crud despre ‘viața de după pensie’…cam 4 ani vă mai rămân să vă bucurați de ea!…

Deci, pușca și cureua lată: SĂ TRĂIȚI MULT….și BINE!!…așa cum trăiați odată!!

Și uite așa, a fost potolită…,în sfârșit,”setea de dreptate” a pensionarilor!…

Acesta este un pamflet si trebuie tratat!!…

7 thoughts on “Calcul pensiei inteligente:află cât timp ţi-a mai rămas…

  1. Ca opinie generala despre varsta de pensionare si ca idee, zic eu ca da oamenii traiesc mai mult astazi.
    Si cred ca dupa ce iese omul la pensie nu se mai simte prea util.
    Cinstit eu nu vad chiar asa negativa chestia asta..

    p.s sper sa nu te supar prea tare cu parerea mea :mrgreen: 🙂

    • @Loty,in niciun caz opiniile nu vor fi ocazii de suparare (mai ales cele venite din partea persoanelor dragi), ci de comunicare si dialog. 🙂
      Nu am nimic cu ideea in sine a guvernantilor (in cazul in care ar fi lipsita de cinism), insa Da am un ghimpe impotriva ipocriziei si demagogiei conducatoare…care emana inoportun si de multe ori haotic: decizii,legi,ipoteze,decrete, „calcule”, solutii prin care sunt conservate privilegiile insusite prin abuzuri si relatii exclusiviste…facandu-se doar ca le pasa de locurile noastre de munca!!(in continua descrestere), de sperantele noastre si de eforturile oamenilor de a avea un trai “bun”!…(unde?!)
      Oamenii au mult mai multe nemultumiri si nevoi decat pot fi “observate” de alesii vremii “prin coborare la nivelul de baza”…
      …Personal ma limitez doar la a surpinde in mod ironic momente de “iluminare politica”, iar tentatia ironiei este intradevar mare. 🙂
      Stiu ca aceasta limita de a-mi desface ideile este insufienta pentru a explica tot ce gandesc… probabil ca m-as incurca si pe mine si pe altii facand asta.
      Spun doar atat:
      Statutul de „om al muncii” in Romania imi lasa un gust amar…
      …Speranta ca poate intr-o zi destinul imi va da sansa sa ajung intr-un loc unde valorile umane sunt mult mai respectate va Trai Mult si Bine…insa cu siguranta va muri ultima…pentru mine. 🙂

      • Banuiesc ce simti Flori cand constati cate fete au unii.
        Experimentez sentimentul de revolta cand vad ipocriti.
        Apreciez ironia la adresa lor pentru ca merita luati in bascalie .
        Concluzia mea din experienta vietii este ca nu exista ceva absolut. Cum zicea Kennedy; iti ia tot felul de oameni ca sa faci o societate/natiune.
        Dar zic eu ca lupta pentru ca o societate sa progreseze adica sa ajunga la nivelul unde drepturile omului sunt respectate nu este un eveniment miracol de o singura folosinta. Ci constanta . Tot timpul se poate imbunatati organizarea unei societati dar cu o singura conditie; opinia civica sa fie puternica si in primul rand sa lupte contra coruptiei. Asta e primul putregai ce trebuie inlaturat daca se vrea o fundatie democratica.
        De aceea apreziez satira si am apreciat ironia ta , caci astfel de lucruri aduc adevarul in fata ca uleiul pe apa, si nu te poti preface ca nu il vezi.

      • 🙂
        Da,Loty exact organizarea societatii lipseste „in mod constant”…in Romania!!

        Pleac-ai nostri, vin ai nostri, noi rămânem tot ca proştii…spunea marele artist Constantin Tanase in urma cu 65 de ani…de cand nu s-a schimbat mare lucru!
        Sa speram ca societatea romaneasca nu o sa traiasca la nesfarsit…fara sa isi dea seama ca trebuie sa lupte impotriva coruptiei,a minciunii, a manipularii, a constrangerii, a castei politice,a sacrificiului inutil..s.a. pentru a-si salva idealurile si pentru a functiona intr-un stat de drept democratic.

  2. 18-16 =4!!?…Cat optimism!…si eu care invatasem la scoala ca fac 2!
    Ce vremuri…daca nimeream si eu cu Boc in aceeasi banca…poate altfel vedeam lucrurile astazi…
    Habar nu am dupa metoda asta cat fac 18+16?…hm 36! sau 32!… si eu care credeam ca am rezolvat testele de inteligenta care circula pe net…
    Mai intai sa fie create locuri noi de munca in tara…unde sa muncim cat se poate de mult si cu siguranta vom TRAI BINE!

  3. Pingback: DDD TV: Destinul Despotul Decapitat TV

Lasă un răspuns

