Dance Me to the End of Love


Îți place să dansezi? Foarte bine!

Dansează cu  Leonard Cohen... și seara asta nu va pierdută.

Dance me to your beauty with a burning violin
Dance me through the panic ‘til I’m gathered safely in
Lift me like an olive branch and be my homeward dove
Dance me to the end of love
……….
Oh let me see your beauty when the witnesses are gone
Let me feel you moving like they do in Babylon
Show me slowly what I only know the limits of
Dance me to the end of love
………
Dance me to the wedding now, dance me on and on
Dance me very tenderly and dance me very long
We’re both of us beneath our love, we’re both of us above
Dance me to the end of love
………
Dance me to the children who are asking to be born
Dance me through the curtains that our kisses have outworn
Raise a tent of shelter now, though every thread is torn
Dance me to the end of love
……….

Dance me to your beauty with a burning violin
Dance me through the panic till I’m gathered safely in
Touch me with your naked hand or touch me with your glove
Dance me to the end of love …

––––––––––––––––––––––––––

Danseaza cu mine la frumusetea ta cu o vioara arzand
Danseaza cu mine prin panica pana ma simt in siguranta
Ridica-ma ca pe o creanga de maslin, fii porumbelul meu de intoarcere

Danseaza cu mine pana la capatul iubirii

….
Oh, da-mi voie sa-ti vad frumusetea cand martori in jur nu mai sunt
Vreau sa te simt miscand ca la Babilon
Arata-mi incet lucrurile caror le cunosc doar limitele

Danseaza cu mine pana la capatul iubirii
….
Danseaza cu mine pana la a noastra nunta, din nou si din nou
Danseaza cu mine foarte tandru si lung
Suntem amandoi sub iubirea noastra, suntem amandoi deasupra ei

Danseaza cu mine pana la capatul iubirii

….
Danseaza cu mine la copiii care asteapta sa se nasca
Danseaza cu mine prin draperiile pe uzate de saruturile noastre
Ridica un cort de refugiu acum, chiar daca firele sunt rupte

Danseaza cu mine pana la capatul iubirii

Danseaza cu mine la frumusetea ta cu o vioara arzand

Danseaza cu mine prin panica pana ma simt in siguranta

Atinge-ma cu mana ta goala, atinge-ma cu manusa ta
Danseaza cu mine pana la capatul iubirii…

6 thoughts on “Dance Me to the End of Love

  1. Buna dimineata, draga mea Ynna!

    Mi-ai luat-o inainte, recunosc deoarece tu ai postat artistul cu mult de ati trimite eu mesajul!

    E foarte frumos acest cantec.
    Dar mai are unul…superb!

    Te rog …asculta-l.
    Nu-i asa ca e superb?

    Sa ai o zi superba deoarece si tu esti …superba!

    Cu tot dragul de la …Catrinel!

    • Da Catrinel, personal intreaga interpretare/compozitie a lui Cohen o gasesc , enigmatica si oarecum mistica.
      Probabil acesta este si motivul pentru care piesele sale create si interpretare in modul acesta unic sunt un real succes.

      Desi piesa suna intradevar superb versurile sunt pline de melancolie, nu crezi?!
      Artistul/omul desi se afla intr-o continua lupta cu propriile sale visuri, dorinte, neimpliniri, iubiri, iertari, greseli, incearca in felul lui sa se elibereze, sa isi mentina cumva echilibrul interior, fara de care contactul cu realitatea nu ar putea rezista , zic eu.
      🙂

      „Ca o pasare pe sarma,
      ca un beat intr-un cor miezul nopţii
      Am încercat, în felul meu de a fi liber.
      Ca un vierme pe un cârlig,
      ca un cavaler de la unele carte de modă veche
      Am salvat tot meu panglici pentru tine.
      Dacă eu, dacă am fost aspru,
      Sper că puteţi doar să-l treacă.
      Dacă eu, dacă am fost mincinos
      Sper că ştii că nu a fost niciodată la tine.
      Ca un copil, născut mort,
      ca o fiară cu cornul sau
      Am rupt tuturor celor care au ajuns pentru mine.
      Dar Jur pe acest cântec
      şi de către toate că am făcut greşit
      Voi face totul până la tine.
      Am văzut un cerşetor sprijinindu-se de carja lui de lemn,
      mi-a spus, „Tu nu trebuie să solicite atât de mult.”
      Şi o femeie destul de înclinat în uşa ei întunecat,
      strigă ea la mine, „Hei, de ce nu ceri mai mult?”

      Oh, ca o pasăre pe sârmă,
      ca un beat intr-un cor miezul nopţii
      Am încercat, în felul meu de a fi liber.”

      O zi senina sa ai si tu.

      Te imbratisez
      Ynna

    • Nu stiu exact la ce te referi Catrinel…
      Din cate stiu eu piesa „Bird on Wire” este foarte veche, este scrisa de Cohen, iar de-a lungul timpului a fost preluata de f. multi artisti pe albumele lor si interpretata in mai multe stiluri muzicale printre care Joe Bonamassa pe Black Rock (2010).

      Oricum timbrul lui Cohen este unic şi seducator, iar interpretarea este de-a dreptul coplesitoare.

      Pe curand,
      Ynna

  2. Da, scumpa mea!
    Asa este precum spui.
    LEONARD COHEN, DA, ESTE UN POET AL MUZICII, ARE COMPOZITII FOARTE FRUMOASE, ARE UN STIL RECITATIV IAR MELODIA PROPRIU-ZISA ESTE MAI MULT SUBLINIATA DE CORUL FEMININ.
    ARE UNELE PIESE DIVINE CARE SI MIE IMI PLAC FOARTE MULT.
    AS ATASA O PIESA CARE CU SIGURANTA TI-AR PLACEA PENTRU CA ESTE UN DUET MIXT FOARTE FRUMOS, INTERPRETIND O PIESA DE DRAGOSTE : „SA PRINZI HOTUL”. EI ISI SPUN IN REFREN: „TU ESTI ACELA/ACEEA CARE MI-AI FURAT INIMA …”. ESTE O PIESA POZITIVA, OPTIMISTA, CALDA CARE ADUCE BUCURIE IN SUFLET.
    INTRUCAT PIESA ESTE MP3 NU STIU SA TI-O POSTEZ AICI.AM SA TI-O TRIMIT PRIN MAIL.
    CU TOATA DRAGOSTEA SI CONSIDERATIA,CATRINEL.

    • Catrinel nu am primit mesajul cu melodia de care vorbesti.
      Din pacate format MP3 aici nu se poate posta decat un link de pe youtube…sau din alta parte…oricum ar fi trebuie sa fie un link care sa se deschida, altceva nu merge.
      Chiar nu am auzit de melodia amintita “Sa prinzi hotul”.

      O seara frumoasa,
      Ynna

Lasă un răspuns

