Sâni în formă de pernă… sau mă rog, invers


Inventatorii din Japonia, căci cine alţii mai năstruşnici decât ei, au lansat de curând noi produse destul de haioase pentru cumpărătorii, respectiv destinatarii cu simţul umorului foarte dezvoltat.

Perne în formă de sâni!…Bine, bine, înţeleg că este foarte comod să te odihneşti pe un astfel de produs…însă utilitatea acestuia devine oarecum îndoielnică, asta dacă luăm în calcul faptul că materialul din care sunt făcute aceste perne este:LÂNA!!?

hmm…partea asta cu lâna nu prea o înţeleg!…Păi ne odihnim pe ceva care să semene cu sânii de femeie sau de OAIE?!!

Fibra siliconică nu ar fi fost mai indicată oare pentru fabricarea lor?!…, sau mă rog, nu sunt japonez şi nici inventator să mă pricep la asta!

Mi se pare foarte haios, da asta nu are importanţă, japonezii le cumpără oricum! 🙂

3 thoughts on “Sâni în formă de pernă… sau mă rog, invers

Lasă un răspuns

