You’ve Got A Friend – Ofra Haza-VIDEO


I’ll come running
Just to see you again

When you’re down and troubled
And you need some loving care
And nothing, nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up even your darkest night

You just call out my name
And you know wherever I am
I’ll come running to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I’ll be there, yeah
You’ve got a friend

If the sky above you
Grows dark and full of clouds
And that old north wind begins to blow
Keep your head together
And call my name out loud
Soon you’ll hear me knocking at your door

You just call out my name
And you know wherever I am
I’ll come running just to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I’ll be there, yes I will
Now ain’t it good to know that you’ve got a friend

When people can be so cold
They’ll hurt you and desert you
And take your soul if you let them
Oh, but don’t you let them

You just call out my name
And you know wherever I am
I’ll come running, running, yeah, to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I’ll be there, yes I will
See you again
You’ve got a friend

Words/Music: Carole King
Lyrics: http://www.lyricsmode.com, Ofrachai

6 thoughts on “You’ve Got A Friend – Ofra Haza-VIDEO

  1. „Nimic nu e mai presus decat omul, nimic nu e mai presus in om decat mintea si sufletul.”~ spune atat de frumos …Pico della Mirandola

    Revenind la frumoasa piesa precum si la minunata interpreta, mi-am adus aminte de ce spunea Plotin despre …frumusete iar eu punindu-le pe versuri, uite ce a iesit:

    („Lui Plotin” in diseratia despre …frumusete.)

    In tot cuvintul sau din Enneada a V – a ,

    Cind Plotin staruia in definitii

    Numind Frumosul ,un ” divin in sine „,

    Atribuia puteri in ratiuni mai simple .

    Si-n tot aceste minunate ginduri

    El tot Frumosul defineste

    ” Ceea ce straluceste din Idee

    Cind Spiritul, Materia o invinge !”

    Si astfel el grai-n-continuare:

    « -Cum ale noastre nobile idei

    Dau mari trairi senzoriale

    Ii dau si Demnitatii, o stare-aparte!

    Frumosul vine astfel doar din lume,

    Din noi creatii si mai diafane

    Iar tot ce e originar si transcendent

    Ne-nalta tocmai sus, pina la Cer! »

    Toate aceste versuri mi-au fost inspirate de minunata melodie trimis de tine, draga mea Ynna si ti le dedic doar …tie!

  2. Am gresit adresa de mail si de aceea am revenit pentru a o corescta.daca cumva nu ai primit mesajul meu anterior te rog ca sa imi spui ca sa ti-l retimit!

  3. Catrinel dragă, am primit mesajul de la tine!
    Mă bucur nespus că sufletul tău „străluceşte”de inspiraţie.
    Mulţumesc şi pentru dedicaţie…eşti extrem de sensibilă.

    🙂

  4. Iti multumesc foarte frumos pentru apreciere desi nu prea le merit.Zic ca nu prea le merit pentru ca fara sursa de inspiratie nu pot face multe si cum tu esti acum sursa mea de inspiratie, meritul iti revine in totalitate.
    Iti doresc o seara deosebit de agreabila.

Lasă un răspuns

