Recunostinta


Mă bucur că azi pot dărui unei prietene dragi

    RECUNOŞTINŢĂ

Recunoştinţă Maria pentru că eşti bună,

Recunoştinţă pentru că eşti amabilă,

Recunoştinţă pentru că eşti caldă

Recunoştinţă pentru că eşti generoasă

Pentru că eşti  prietenoasă şi ai o inimă frumoasă,

Recunoştinţă pentru că eşti un om deosebit

**

…Şi pentru că ştii să dăruieşti câte ceva  din toate acestea

Mă bucur că azi îţi pot dărui  ca unei prietene dragi RECUNOŞTINŢĂ. 

 LA MULŢI ANI MARIA (Catrinel) ŞI TOATE VISURILE  SĂ SE ÎMPLINEASCĂ!

 

2 thoughts on “Recunostinta

  1. Draga mea Ynna,

    Iti multumesc din inima pentru dedicatia ce mi-ai facut-o, dedicatie care ma onoreaza!
    Atit filmul ~ atat ca piesa muzicala aleasa cat si ca arnjament muzical~ cat si cuvintele tale, totul a fost de exceptie, alintindu-ma paca putin nemeritat dar sincer, sunt fericita ca mi le-ai scris.

    Inchei cu dorinta sfinta de a petrece mult timp impreuna desi este o lume virtuala deoarece te consider o prietena minunata si sincera.

    Cu toata dragostea, te pup, Maria ~ Catrinel.

Lasă un răspuns

