(USB)mania… de a trăi viaţa!


Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când vorbesc de călătorie, mă gândesc că acest lucru este unul dintre cele mai plăcute din lume. Căci ce poate fi mai plăcut decât să te bucuri de momente de relaxare în mijlocul naturii, oriunde crezi că armonia ei îţi poate umple simţurile.

 Soare, munte, mare, mişcare, culoare, veselie…E minunat să te poţi bucura de toată măreţia naturii, lăsându-te cuprins de farmecele ei particulare ce îţi pot oferi, fără contrazicere, momente unice în care simţi cu adevarat că îţi trăieşti VIAŢA, că eşti pur şi simplu fericit!

Gândul că voi pleca într-o mică vacanţă mă face să uit până şi de Ordonanţa Guvernului prin care s-a hotarât Urgent reducerea salariilor cu 25%, deh…De vreme ce pot beneficia totuşi de un concediu, evident şi el mai scurt cu ceva procente, nu voi da înapoi sa-mi fac deci bagajele şi să mă gândesc, fireşte, ce aş putea lua cu mine în călătorie aşa ca să mă înveselească şi să îmi ţină companie.

Presupun că sunteţi de acord că în ziua de azi într-o călătorie oricât de scurtă, de vreme ce ai devenit dependent de internet, nu poţi renunţa la un eXpertcare să te ţină conectat la toate lucrurile reale, mai ales că el, Netbook -ul nu cântăreşte mai mult de 1,1 kg, aşa că nu mă pot plânge că “voi căra greutăţi“.

Pot spune că e chiar mai drăguţ decât cel mai bun prieten, pentru că, fireşte, nu va avea nimic de obiectat atunci când îi voi cere să stea conectat ca să  pot păstra legătura cu cei dragi, să pot împărţi cele mai plăcute momente cu toţi prietenii din lista de messenger sau  să pot vizita online şi alte locuri interesante de pe pământ. Sunt convinsă că mini-laptolul meu va fi încântat să îmi dezvăluie câteva din secretele lumii ori de câte ori îi voi cere asta.

Hmm…oricât de eXpert ar fi, totuşi nu   va băga de seamă că voi simula plăcere chiar şi atunci când o să-mi verific e-mail-urile expediate de şefu, în care cu siguranţă îmi va cere să-i mai rezolv câte ceva!…Off…o să încerc să rezolv, ce să fac?!. Oricum, în felul acesta nici şefu nu se va prinde că am petrecut mai toată ziua sub razele soarelui sau pe valurile mării, fără să-mi pese şi de problemele de la birou. Şi uite aşa voi putea îmbina utilul cu plăcutul pe o plajă conectată wireless.

Ştiu că se va întâmpla chiar să pierd semnalul în timp ce am să mă plimb pe nisipul aurit de soare sau am să mă apropii mai mult de valuri, dar nu e cazul să mă întristez, îmi voi lăsa laptopul la umbră, sub umbrelă, să se mai răcorească, alături de buburuza asta cu pete negre care s-a deghizat în chipul unui mouse ce acum stă nemişcat la soare.

Pe semne că acest lucru l-a observat şi biata libelulă care tocmai a aterizat pe prosopul meu de plajă să-şi usuce trupul şi aripile uşor umezite. S-a aşezat chiar lângă făptura roşie cu buline şi usb!…Probabil o crede adevărată şi se întreabă:“Ce e asta?! Îngânfare sau obrăznicie? Oare cât o să mai stea aşa nemişcată? Nu de alta dar s-ar putea prăji! E clar e mai mult iconştientă şi chiar nu o găsesc amuzantă!”.

Această prezentare necesită JavaScript.

…Sigur o să mă cam încălzesc cât am să  stau la bronzat, dar nu-mi fac griji, imediat  mini frigiderul mă va răcori cu o cutie de suc rece, pentru că doar în cinci minute e în stare să ajungă la 8,5 grade C.

Şi tot din cauza soarelui, neapărat voi lua cu mine şi ochelarii aceştia minunaţi!…Spun minunaţi nu doar pentru faptul că mă va putea remarca oricine sau pentru că au puterea magică să-mi ascundă chiar vârsta, ci mai ales pentru că nu se vor comporta ca orice ochelari de soare! doar sunt ochelari Mp3 mai mult decât performanţi. Au lentile Polaroid, radio, cameră video şi mai ales aparat de fotografiat cu o capacitate de stocare incredibilă 16.000 de fotografii!

Ador să fotografiez, să surprind imagini din viaţa reală. Fără imagine, fără fotografie, toate frumuseţile ce mă înconjoară, toată mireasma florilor, culoarea vieţii, toate dezmierdările soarelui şi mângâierile apei se vor pierde şi vor rămâne necunoscute inimilor ce vor vrea să le simtă privindu-le. Fotografia este pasiunea de a comunica şi de a aduce în mintea celui care o priveşte anumite emoţii, înţelegeri.

Nu-i minunat să transformi orice chip, orice lucru, orice nimic, într-o poveste unică, interesantă, pe care ceilalţi să o observe, să o interpreteze “citind” fotografia ta?!…Totul este să îţi pese de subiect! Ei, dar pentru asta e nevoie de răbdare, lumină şi multă inspiraţie, iar lucrurile devin mult mai complexe, când va trebui să sortezi acest “nimic” surpins de tine!

Sigur nu mă aştept să vă surpind cu această povestioară, însă mă aştept ca măcăr să vă fi plăcut gadget-urile alese de mine de pe cel mai vesel site. USBmania.ro sunt absolut maniaci în cadouri usb, iar pe mine m-au cucerit pur şi simplu.

Convinge-te singur vizitând magazinul online de cadouri amuzante pentru calculator. Poţi descoperi multe lucruri drăguţe, utile, special create să-ţi însenineze viaţa.

Echipa este mereu încântată să te răsfeţe cu cele mai noi şi vesele gadget-uri usb pe care le-ai văzut vreodată, de aceea USBmaniştii se aşteaptă ca tu să descoperi această frumuseţe şi bucurie de a-ţi trăi viaţa într-un mod cât mai plăcut! De azi laptopul meu va fi şi el mai zâmbitor pentru că usbmania oferă toate aceste motive de fericire şi de aceea nu-mi va lipsi din nicio vacanţă.

Să ne trăiţi mulţi ani veseli şi frumoşi dragi USBmaniaci!

Mulţumim că reuşiţi ne înveseliţi viaţa într-un fel în care ne simţim mai fericiţi!

Mouse Buburuza

Mini Frigider USBOchelari Mp3 Cu Camera Video

Mai multe cadouri amuzante de la usbmania în filmuleţul de mai jos pe o melodie la fel de nostimă!.

Vizionare plăcută!

Articol participant la concursul organizat de USBmania.ro 

UPDATE:De azi laptopul e al meu!

13 thoughts on “(USB)mania… de a trăi viaţa!

    • Intra pe blogul de pe site usbmania.ro, acolo poti sa te inscrii. Se mai poate pana in 30 august, chiar daca nu ai blog le trimiti un e-mail cu tema data si gata. E simplu. Succes!🙂

    • Bună Ştefan,
      Mă bucur „să te aud”. Mă gândeam oare de ce nu apar aprobate comentariile mele pe pagina usb-iştilor, în care v-am şi felicitat evident de vreo 4,5 ori şi pe voi câştigătorii, care aţi înfrumuseţat concursul cu poveştile voastre şi evident pe organizatori ( mai ales pe Alexandra care a făcut faţă cu brio „infernului” ca să zic aşa)… Acum am înţeles de ce cu sunt coment. mele acolo! Nu aveam un pix usb încărcat cu „cerneală electronică” cu care să scriu.
      Da uite îţi transmit un mesaj de aici, de „acasă”. „Micuţul” zice să îţi mai urez odată felicitări, să asculţi numai muzica ce-ţi place şi să îţi mulţumesc ptr. vizită! Mi-a plăcut acest concurs în care am avut parte de o atmosferă prietenoasă, zâmbitoare, ca de vacanţă acolo printre voi.
      Chiar dacă e o zi ploioasă îţi doresc
      O zi frumoasă în continuare!🙂

Lasă un răspuns

