Multumesc frumoasei zile de azi pentru noul an de viaţă!..care a început aşa:


Această prezentare necesită JavaScript.

Mulţumesc steluţelor de nea care de azi dimineaţă se topesc într-una pe geamul meu…

Ele mereu ştiu că sărbătoarea iernii pentru mine începe în fiecare an de  ziua mea…

Mulţumesc din suflet dragilor mei, familiei mele, care îmi sunt mereu alături şi în inima mea.

Mulţumesc tuturor celor care mi-aţi trimis mesaje cu urări, dedicaţii muzicale şi gânduri calde!

Mulţumesc tuturor prietenilor şi cunoscuţilor care mi-aţi umplut sufletul de bucurie.

În mod special mulţumesc dragei mele prietene Catrinel, pentru toate surprizele de suflet cu care m-a uimit!

Catrinel dragă mi-a plăcut mult „Povestea steluţei” cu numele meu din „Pentagrama stelară”! 

Văd că pe lângă urări, felicitări gânduri frumoase şi poveşti mi-ai trimis şi versuri de „La mulţi ani”!

M-ai coplesit pur şi simplu cu felul tău special de a te gândi mereu, mereu la mine… 

Mulţumesc tuturor prietenilor virtuali care ajung întâmplător pe pagina mea…

şi care fără să vrea vor afla că azi este ziua mea…

Vă doresc tuturor o duminică frumoasă, iar pentru aceste sărbători ar fi bine

Să staţi cât puteţi de departe de monitor, de show-uri politice şi de televizor,

Să vă apropiaţi unii de alţii, să vă bucuraţi de viaţă, să vă iubiţi şi să vă îmbogăţiţi spiritul

cu cele mai frumoase sentimente şi trăiri pe care le poate simţi sufletul omenesc!

…Vă îmbrăţişez şi alături de o cupă cu şampanie …

vă trimit,virtual, tuturor o felie din tortul meu „stelar” pe care l-am făcut special pentru ziua de azi…

Tortul meu stelar!

şi vă dedic tuturor această melodie superbă pe care am primit-0 in dar de suflet, de la Catrinel:

5 thoughts on “Multumesc frumoasei zile de azi pentru noul an de viaţă!..care a început aşa:

  1. Astazi e ziua ta!
    Natura intreaga cu fulgi de nea
    te sarbatoreste
    si-ti multumeste, prin vant
    ca te-ai ivit.
    Mireasma de stele,
    adanc de Univers,
    lumina a gandului,
    atingere a sufletului,
    iubire inalta ce-l cheama pe Dumnezeu!
    ***
    Inima stie ca astazi e ziua ta!
    Inima stie ca de fiecare te-ai dat!
    Cu-ntelepciune,
    Cu daruire,
    Tuturor ce-ti sunt dragi
    Iar Dumnezeu stie a aprecia!
    „LA MULTI ANI!”
    Cu dragoste Catrinel.

  2. Daca as avea puterea sa-mi pun o dorinta pentru tine mi-ar veni foarte greu sa ma hotorasc ce sa-ti doresc…asa caimi doresc din suflet ca aspiratiile tale sa se implineasca, sa te insoteasca emotia ratiunii, sa ai parte de fericirea ideilor si de triumful intelegerii!
    La multi ani!

Lasă un răspuns

