Băse Club?



În căutările de pe Goagăle dacă tastezi cuvântul Băse (base fară diacritice) pe una din pagini îţi apare expresia  „Sa traiti bine si sa-aveti succesuri!” după care apar câteva puncte de suspensie…şi alăturat  acestei expresii apar cuvintele…club Basel!!

hmm… ce chestie zic, oare cine şi-o fi făcut club cu nume de fâsâială?! Ca să mă lămuresc intru pe pagina cu pricina şi îmi dau seama că e vorba de un club de fotbal din Elveția, din orașul cu nume omonim, Basel şi nicidecum de un club de pe la noi cu nume de preşedinte sau mă rog…

Nu mă pricep la fotbal şi probabil că de asta nu m-am prins din prima ce vrea să zică… cuvântul băsel.

Oricum tot ce  am reţinut despre clubul cu pricina este că Basel ăsta este unul dintre cele mai de „succesuri cluburi care trăieşte bine” în Elveţia, normal. 🙂

One thought on “Băse Club?

Lasă un răspuns

