naturale…


Dragă 2013,

Nu vreau să te impresionez cu această scrisoare de început… Bine, știu că s-au scurs deja primele zile din calendar, dar asta nu înseamnă că nu pot să-ți mărturisesc chiar azi, că îmi doresc un singur lucru de la tine! Îți vine să crezi că doar atât?…nici mie…

Și nu e vorba despre combinația extraordinară de ciocolată cu portocală care mi-a venit perfect de-a lungul celor 12 luni ale lui 2012 dar și de-a latul siluetei pierdute… ci, de o combinație mult mai potrivită momentului, una 100% naturală, obținută din 12plante dintre cele mai speciale, crescute cu grijă de Mama-Natură, ce au darul minunat de a-mi reface starea de bine pentru a mă simţi din nou în cea mai bună formă fizică şi psihică.

Nu-ți imagina că vreau suplimentul natural ca armă împotriva kilogramelor în plus… Pot elimina obiceiurile alimentare negative din viaţa mea și prin altă metodă, pe cât de simplă pe atât de eficientă.

Parafrazând “Moartea căprioarei” îți pot spune despre asta că de acum înainte, ori câte ori, de bună voie sau nevoie, am să fiu în fața unei mese pline, doar am să “Mă uit și plâng, Mă uit…” 🙂 Şi uite aşa silueta mea va reveni la forma iniţială…

Dar silueta nu este singura cauză pentru care sunt atât de neliniștită, sunt alte neajunsuri care s-au aşezat în calea împlinirilor, a restabilirii controlului asupra corpului meu.

Deși ar trebui să fiu gata pentru un nou început… în care ne-ai primit pe toți, după Sfârșitul Lumii,  ce a avut loc în preajma meselor încărcate de sărbători, să știi că mă simt foarte obosită, am adesea migrene și de la o vreme nu reuşesc să mă odihnesc noaptea! Nici la muncă nu mă pot concentra, mă simt epuizată și am o permanentă senzaţie de stomac plin și ușor meteorizat.

Am încercat tot felul de medicamente care “au reușit”!…doar să-mi afecteze flora bacteriană și să-mi scadă imunitatea. Sunt sigură că pentru tine lucrurile astea ar fi semnale suficiente pentru ca situația despre sănătatea cuiva să fie clară. Dar află că și pentru mine tocmai s-au limpezit apele. Pe cuvântul meu. 🙂

Și uite, deși sunt blondă, mă rog…nu naturală, gândesc! că începutul ăsta de an ar fi un moment excelent să ofer o pauză și corpului meu. Iar pentru asta, cum îţi spuneam, îmi doresc  suplimentul alimentar de plante speciale care să mă ajute să fentez stresul, suprasolicitarea şi oboseala acumulată în  nopţile de nesomn.

Așa că, te rog (cu ochii pe ceas) să-mi aduci, cât poți de repede, suplimentul 12 plante  cu acțiune  completă în refacerea stării de bine a organismului, a sănătății în general, înțelegi tu…

Dacă faci asta, îți promit că de mâine am să consum cât mai multe alimente în stare crudă: fructe, legume şi verdeţuri şi am să mă feresc, e hotărât, de: carne, cafea, ciocolată şi făinoase… Bine, fie, mă duc și la sală şi am să mă bălăcesc şi în bazinul de înot.

Știu că tu, ca un an bun ce ești, nu vei decide că pentru sănătatea mea va trebui să adopt acest regim alimentar drept apărare pentru tot restul vieţii mele, însă, de un lucru va trebui să ţin cont în fiecare zi:

O viață sănătoasă este cea mai bună apărare! Iar pentru debutul acestei vieți la care râvnesc atât, am nevoie evident, nu de o minune ci, de PILULA cu cele 12 plante naturale!

Și la urma urmei cine nu și-ar dori această capsulă naturală care poate îndeplini toate celelalte dorințe, pe care uite, anul 2012 nici până la sfârșitul său, nu a reușit să le ducă la îndeplinire, (nu te gândi însă că i-am oferit chiar cele mai bune condiții):

…Și mă refer la dorințe legate de:

  • reducerea stresului

  • refacerea stării de bine a organismului

  • pierderea în greutate

  • relaxare  și schimbarea stilului de viață

Dar și la cele cu efect benefic asupra:

  • imunităţii

  • sistemului circulator

  • sistemului digestiv (cu un aport semnificativ de vitamine, proteine şi enzime).

De vreme ce dorințele naturale a celor peste 100.000 de utilizatori ce au consumat suplimentul natural 12 plante s-au împlinit deja, înainte să mă dumiresc eu ce și cum, sunt convinsă că va fi o misiune dintre cele mai plăcute pentru tine: să-mi aduci aceeași capsulă specială și pentru sănătatea mea! Doar atât îmi doresc…

Te-am convins? Știam eu că nu degeaba se spune despre tine că ești predestinat progresului și atenției pentru detalii. 🙂

Prin urmare, te aștept cu multă nerăbdare!

Produsul descris, 12 Plante este un supliment alimentar care nu poate înlocui un regim alimentar echilibrat şi variat. Pentru a înlătura orice dubiu atunci când vrei să iei un supliment de vitamine şi minerale înteabă-ţi medicul când e bine să-l utilzezi şi mai ales dacă nu cumva ai vreo contraindicaţie.

O campanie susținută de  Blogal Initiative.ro.

Lasă un răspuns

