Castigi 2.710 euro daca participi la GPeC 2013!


Ai un magazin online şi ai luat decizia de a intra în domeniul e-commerce? Excelent! Asta înseamnă că te afli deja într-o piață plină de viață, desigur interesantă și utilă – pentru tine și pentru clienții tăi. Dacă îţi doreşti însă ca procesul de e-commerce de pe site-ul tău să înregistreze succesul, este important să se acorzi atenție elementelor-cheie în mod corespunzător.

Aşa după cum ştii, e-commerce nu este o afacere pentru amatori, este un subiect serios iar prestigiul magazinului tău depinde de cât de bine vei şti să îţi conduci propria afacere, de aceea este important să lucrezi cu profesioniști calificați în domeniul comerțului electronic.

Și asta

  • dacă vrei să aflii cum îţi poţi creşte afacerea
  • dacă doreşti să ai parte  de un  audit adevărat al afacerii tale
  • dacă vrei să primeşti cele mai noi tool-uri
  • dacă ai nevoie de consultanţă de specialitate
  • dacă vrei să participi la conferinţe naționale de e-comerce şi workshop-uri
  • și în mai puține cuvinte: dacă ție sete de succes,

înseamnă că a sosit momentul să investeşti în afacerea ta şi să te înscrii, până pe 31 mai,  în Gala Premiilor eCommerce 2013, care va dura 6 luni.

Ce câştigi dacă participi în această competiţie?

Câştigi 2.710 euro, net, dacă participi la GPeC 2013!

Așadar, beneficiile şi avantajele  nu sunt pe măsura investiţiei pe care o vei face, ci net superioare, taxei de 250 de euro necesare înscrierii.

  • primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013) – afla ce este Programul TRUSTED si de ce e bine sa obtii Marca de Incredere pentru magazinul tau

  • inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro

  • ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro)

  • beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale – unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD, conform grilei oficiale de preturi (vezi exact ce primesti)

  • evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu (juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)

  • magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale

  • indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme

  • in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant – consultanta gratuita

  • dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare

  • pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare

  • participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit – e recunoasterea muncii tale!

Toate avantajele inclusiv cele suplimentare le poţi afla direct pe site-ul Galei, http://www.gpec.ro, unde vei găsi şi formularul de înscriere!

Postare înscrisa în campania – Încurajează magazinele online să se înscrie la GPeC 2013 – o campanie organizată de Gala Premiilor eCommerce și BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

One thought on “Castigi 2.710 euro daca participi la GPeC 2013!

  1. Castigi acesti bani in produse si servicii, desigur nu cred ca castigi nimic deoarece daca ei nu ar analiza magazinul nu ar mai exista aceasta campanie. Totul e facut din parteneriate, serviicile se pot oferi si gratuit pentru testare 30 de zile sau de la alte firme/persoane care se ocupa e e-commerce.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s