calatorie din Londra in Romania


A început ploaia… Pietrele, la început răzleţe şi timide, răpăiau acum cu toată puterea într-un marş triumfal pe tabla maşinii noastre. Am uitat că vremea asta capricioasă din Anglia o să ne dea mari bătăi de cap… În plus volanul pe dreapta îmi crea un uşor disconfort… de parcă cu volanul pe stânga oamenii s-ar simţi mai confortabil… vă spun eu cum e cel mai bine: unul pe centru ar împăca orice negociere… mai ales că mutarea volanului după dorința fiecăruia se poate face la un preț modic. Ne-am grăbit spre hotel, înainte de a ne alege cu pagube și mai mari…

…Cioburi din sticla parbrizului mi-au inundat poala… m-am speriat foarte tare, am strigat de spaimă. Tulburat și vizibil dezorientat, soţul a tras şi el o înjurătură, mi-a mângâiat apoi părul încercând să mă liniştească… după care, a început să-și frământe de zor mâinile și gândurile:

–          Ce facem draga mea, unde cerem ajutor, cum o să ducem maşina așa avariată, cu parbrizul crăpat până în România?

–         “ Ce facem… ce facem?”, sună-ţi pritenul, pe Adrian şi vezi poate ne ajută să ieşim din această „minunată” încurcătură…

… Zice, că după ce trecem mai întâi pe la secţia de Poliţie, să declarăm accidentul… o singură soluţie avem la îndemână… tractarea mașinii de către o firmă, care se ocupă de transport maşini Londra Romania, specializată în tractări autoturisme  la cele mai avantajoase preţuri.

– Da ia vezi, nu acordă și subvenții pentru cei care rămân singuri, ca tine… poate îți vor rezerva și „dreptul de onoare” pe platformă, lângă maşină… iar pentru a marca această „ceremonie regală” vei purta şi o pancartă de gât: „singura persoană într-un transport auto Anglia – România”…  ce zici, nu-i mai comod așa?

– Nu te întrece să mă „răsfeţi”… nu sunt obişnuit să fiu tratat ca un „rege”, zice el… Și apoi regii se plimbă doar cu trăsura, nu cu platforma auto… Ei, hai, nu înţeleg de ce eşti bosumflată şi strâmbi din nas, după ce ți-am explicat că ei ne asigură transportul maşinii, chiar avariate la cel mai confortabil preţ.

– Asta am priceput, însă mă gândesc că azi fiind sâmbătă vom petrece wekeend-ul în mașină, așteptând să vină firma…

– Nu, dragă, nu te mai stresa, ascultă până la capăt: serviciile de transport sunt asigurate în orice zi a săptămânii. Cursele se fac indiferent dacă e luni sau duminică, la orice oră, în cel mai scurt timp posibil și la cele mai avantajoase prețuri. E și normal, doar profesioniștii pot oferi servicii de calitate non-stop.

– Dacă sunt profesioniști, înseamnă că mașinile lor sunt dotate cu echipamente moderne și eficiente, conduse de șoferi inteligenți și bine experimentați, nu e și cazul tău, din păcate…

Ce vrei să spui cu asta?

– Insist pe ideea că ar fi trebuit să gândești şi tu (măcar o dată) că Morganul nostru avea nevoie de grijă ca să ajungă teafăr și în siguranță maximă acasă. În cazul în care ai fi reușit să faci asta, apelam de la început la firma de transport auto și acum stăteam liniștiți, pe canapea, așteptând maşina să ajungă din Anglia la destinație, în România. Cu mașina în grija unei firme de specialiști, scuteam cheltuielile de deplasare, scăpam de stres, plus dragostea animalelor de pe şosea rămânea neatinsă…

– Dragă, e adevărat ce spui tu, însă nimeni nu dorește să se întâmple un accident sau pur și simplu să-i moară mașina în drum. Într-o astfel de situație, neprevăzută, când ai nevoie de o mașină pentru tractat, poți solicita transportul rapid la un service auto, însă dacă ai pretenția să beneficiezi de servicii de calitate complete în domeniu tractări auto din Anglia – O.A. este firma care trebuie apelată.

Şi iată, la doar câteva minute după apel, timp în care ţi-am explicat ce avantaje oferă această firmă de transport autoturisme, băieţii au şi apărut la fața locului ca să ne rezolve problema.

UPDATE: campanie incheiata!

2 thoughts on “calatorie din Londra in Romania

  1. Imi place cand vad o astfel de afacere serioasa, pana acum tot Germania a fost baza acum ne mai schimbam si noi desigur numerele de la masini 🙂

Lasă un răspuns

