pentru orice masina


Astăzi am primit de la un service, la solicitarea mea, oferta proformă cu toate piesele auto  ce urmează a fi înlocuite la mașină, inclusiv valoarea totală a acestora. De la ultima mea vizită prin service s-au defectat cam multe pe acolo… (kitul de distribuție, plăcuțele și discurile de frână față/spate, setul de ambreiaj, volanta, cablul frână de mână etc.) așa că lista conținea aproximativ 14 produse/servicii cu un total egal cu salariul meu pe vreo 4 luni.🙂
Când am văzut asta, am început să strâmb din nas și cum nu-mi place să pierd timpul prin magazinele terestre, mai ales prin cele cu piese pentru autoturisme, la care nu prea mă pricep, m-am apucat să caut pe net. 
Shoppingul online e mult mai comod, mai ales dacă luăm în calcul și faptul că doar în câteva minute – timp, aproape insuficient chiar și pentru găsirea unui loc de parcare – poți face zeci de listări online și este practic imposibil să nu găsești cea mai mare parte a pieselor pe care le cauți.
Astfel, printre liderii cu putere de vânzare online, am descoperit magazinul auto hut ce oferă o gamă largă de produse la prețuri mici, având un stoc variat față de magazinele tradiționale, cu peste 200.000 de piese pentru orice marcă de mașină și pentru care, la comercializarea lor, oferă garanție.
 De ce îmi place magazinul de piese auto online?
Primul lucru pe care l-am făcut până să trec pragul magazinului online de piese auto a fost să verific gradul de onestitate și transparență, siguranță și încredere de care am nevoie pentru a fi convinsă că primesc acasă produsele necesare la prețuri corecte și în cel mai scurt timp posibil. În proporție foarte mare, cum era de așteptat, feedback-ul înregistrat de la clienții site-ului, sună pozitiv.
Îmi place că nu ai nevoie neapărat de înregistrare, navigarea prin portofoliul online și comandarea produselor se face foarte simplu și rapid. Pentru o comunicare rapidă și eficientă între tine și furnizor va trebui să lași doar o adresă valabilă de e-mail.
De exemplu, am avut de cumpărat printre altele și o curea de distribuție pentru Tucson. Am selectat modelul mașinii/anul de fabricație/capacitatea motorului, iar din meniul situat în dreapta, la categoria Distribuție/Transmisie am dat căutare la subcategoria “Distribuție”. Aici am posibilitatea să aleg produsul din stocul depozitului, în funcție de furnizorul cunoscut și prețul cel mai avantajos, dar mi se oferă și posibilitatea să completez o cerere de preț pentru piesa solicitată care există în stocul unui anumit furnizor.
La fel de ușor am identificat și toate celelalte piese din lista mea. Comanda a fost preluată promt și nu a existat niciun fel de problemă în livrarea produselor care au ajuns în siguranță cu costuri 0 de livrare! Marele avantaj a fost că le-am putut achiziționa mult mai ieftin decât de la orice alt service. Deși a fost prima oară când am comandat aceste piese online, recomand furnizorul AutoHut celor care au nevoie de piese noi pentru orice marcă de autoturism la prețuri corecte!
 De ce recomad magazinul de piese auto?
  • întotdeauna vei fi tratat cu profesionalism, seriozitate, corectitudine și promptitudine;
  • poți comanda fără niciun risc, toate piesele sunt noi și beneficiază de garanția producătorului;
  • conform legislației în vigoare îți este garantat dreptul la returnare pentru produsele achiziționate de pe site în 10 zile de la livrare;
  •  toate produsele sunt livrate în siguranță și vor ajunge la tine doar în 24 de ore, inclusiv sâmbăta;
  • dacă valoarea produselor comandate depășește 399 lei atunci livrarea este gratuită;
  • nu te grăbește nimeni, poți să stai să răsfoiești, să alegi, să compari în online prețurile, să întrebi specialiștii despre cum poți identifica exact piesa pentru mașina ta, vei primi ajutorul de care ai nevoie fără să plictisești pe cineva;
  • poți face o cerere de preț pentru a te lămuri asupra corectitudinii valorilor/prețurilor pentru piesele comandate din stocul furnizorilor existenți.
  • comenzile cu valoare de peste 399 lei ajung la destinație gratuit!
  • găsești mereu oferte promoționale pentru toate mărcile auto și pentru majoritatea produselor. Vizitează chiar acum magazinul virtual AutoHut ca să te convingi!
  auto hut este întotdeauna o alegere bună pentru orice mașină!

O campanie AutoHut.ro susținută de B.A.

One thought on “pentru orice masina

Lasă un răspuns

