am acoperis


Dacă spui oamenilor mari: |Am văzut o casă frumoasă, clădită din cărămidă roșie, cu flori de mușcată la fereastră și porumbei pe acoperiș|, ei nu reușesc să-și închipuie cum arată acea casă. Trebuie să le spui: „Am văzut o casă de o sută de mii de franci”. Atunci ei izbucnesc: „Ce frumoasa e!” 

Vreau o căsă în mijlocul naturii cu foarte multă liniște și mult verde… 

De asta acum tot ce îmi doresc este să realizez proiectul meu gândit peste vară pentru modernizarea căsuței: schimbarea vechiului și deterioratului capac (cum l-aș putea numi altfel?) cu un acoperiș de calitate, cu desing modern, din țiglă metalică, după care, sigur că da, va fi necesar montarea ferestrelor și ușilor… Vor fi multe alte investiții de făcut pentru renovarea ei, însă primul lucru care îl pot spune, chiar înainte de montarea acoperișului, este că deja simt diferența.

Spre norocul meu nu a fost nevoie să mă urc pe casă pentru a constata defecțiunile sau starea vechiului „capac”, mi-ar fi fost teamă recunosc, se putea vedea de la o poștă că nu am practic un acoperiș.

Și pentru că nu am nimic de a face cu domeniul construcțiilor, pentru lucrarea mea am întrebat în stânga și-n dreapta, la vecinii mei, evident, ca să pot afla unde au găsit țiglă metalică pentru acoperiș atât de rezistentă și estetică și la cine aș putea apela să mă ajute să-mi îndeplinesc obiectivul propus?

Nu au fost zgârciți cu explicațiile, mi-au dat adresa site-ului de profil unde am găsit informații, referințe, fotografii cu lucrări la care s-au utilizat materialele bune și chiar clipuri video  despre ce înseamnă să ai cu adevărat un acoperiș rezistent și ușor din țiglă metalică.

Țigla metalică are decupaj după contur ceea ce îi conferă un aspect plăcut și face îmbinările dintre plăci să fie aproape invizibile. Varianta mată a țiglei metalice are un aspect deosebit fiind mult mai apropiată estetic de țigla clasică. Țigla este disponibilă în 20 culori: 13 lucioase și 7 mate.

Nehotărâți în alegerea unei culori pentru acoperiș? Atunci, puteți utiliza simulatorul creat special pentru a vă ajuta în alegerea unei nuanțe de acoperiș cât mai apropiate de dorințele și care să reflecte personalitatea voastră.

Așa m-am lămurit că pentru un acoperiș de calitate, durabil, eficient și bineînțeles elegant, am nevoie de țigla metalică de calitate! 

Apropo, dacă și voi aveți în plan să vă acoperiți casa apelați la o echipă de  profesioniști pentru consiliere tehnică. Așa vă puteți asigura că nu ați făcut o alegere greșită în privința materialelor necesare pentru casa visurilor voastre. 

2 thoughts on “am acoperis

Lasă un răspuns

