incaltamintea Geox – stilul care respira


Uneori în modă oamenii sunt un pic nebuni… Să-ți petreci o săptămână întreagă vizionând încălțăminte o fi uman? Eu am făcut-o oricum :)) și aș mai fi în stare să mai dedic ceva timp până mă hotărăsc… pe cine să aleg? Sunt mai multe perechi care vor să ajungă în garderoba mea, dar una va fi intra totuși în categoria “favorite” pentru provocarea de astăzi…
Bun, atunci să fie perechea aceasta de botine elegante din piele întoarsă de calitate care se va potrivi foarte bine stilului meu urban. E hotărât, mă vor însoți  o vreme și la job și de ce nu, și la întâlnirea de astăzi cu Felicia. I-am promis că după program vom lua cina împreună și mai spre seară vom face shopping.
Cu siguranță botinele Geox – Karma, îmi vor asigura confortul și stabilitatea de care am nevoie pentru sutele de pași pe care îi voi face prin magazine, cel puțin asta îmi inspiră talpa cu puțin platou și înălțimea potrivită a tocului, iar cele două curelușe decorative din piele, cu capse metalice argintii, petrecute în partea superioară le creează o formă perfectă, trendy și un aer destul de sexy și mai ales feminin.
 
Vor fi un must-have pentru garderoba mea! Și mai e ceva care inspiră încredere… îmi place denumirea lor: “Karma”! probabil sens inspirat din karma noastră cea de toate zilele care ne urmează oriunde am merge… păi asta îmi și doresc, să mă însoțească oriunde mă vor purta pașii…
Să vă dezvălui un mic secret despre creatorul botinelor mele… unic în emblema Geox de altfel.
Legenda spune că fondatorul  Geox® Mario Moretti Polegato a venit cu ideea pentru „pantofii care respiră” în timp ce facea jogging într-o zi fierbinte, când s-a decis să taie orificii în talpa din afară a pantofilor ca să i se răcorească picioarele. După ce a transmis conceptul în jur și a primit prea puțin interes, Mario a format marca Geox la începutul anilor 1990 pe propria credință în ideea și produsul lui.
Grupul Geox funcționează în industria încalțămintei și îmbrăcămintei în 68 de țări, ducând la bun sfârșit propria misiune – și anume „De a transforma oamenii în consumatori de produse care respiră”.
Geox a reuși să rezolve problema transpirației nesănătoase a piciorului prin metoda lor simplă dar revoluționară numită “sistemul patentat de respirație Geox”. Sistemul care respiră Geox consistă dintr-o membrană care absoarbe transpirația dinăuntru și o evacuează ca vapori de apă prin micro-orificii în talpă. Micro-orificiile sunt mai mari decât vaporii de apă, dar mai mici decât picăturile de apă, astfel încât apa nu intră niciodată. Geox oferă acest sistem în fiecare dintre pantofii lor eleganți și de înaltă calitate.
Prin urmare, dacă vă doriți un look elegant, casual, super-chic, rețineți corect, stilul Geox se potrivește foarte bine ținutelor office și se poate asorta ușor chiar dacă mergeți doar la o întâlnire sau sunteți pe stradă. În plus, oriunde vă veți afla, doar el va face ca încălțămintea voastră să respire.🙂

Articol pentru campania Officeshoes.ro susținută de Blogal Initiative.ro

4 thoughts on “incaltamintea Geox – stilul care respira

  1. Nicidată nu mă interesez așa despre o pereche de papuci. Intru în primul magazin cu prețuri micuțe preferabil, îmi rotesc privirea și aleg. Am citit și m-am imaginat făcând asta, cred că aș plânge când i-aș arunca mai apoi în pod știind că am căutat atât de mult pentru ei.😀

    • La fel mi-am imaginat si eu… de asta am precizat inca de la inceput ca trebuie sa fii un picut nebun sa alegi asa, dar cu siguranta sunt oameni care o fac.
      Desi multe din articolele mele, participante in diverse concursuri/campanii, sunt scrise din perspectiva subiectiva, la pers.I, sa nu crezi ca eu mi-s pe acolo…
      M-ai facut sa zambesc cu „preturi micute preferabil” …
      O seara frumoasa🙂

Lasă un răspuns

