Vara pe blog…


Sărut, troleu, bancă, birou, liceu, secret, casă, familie, bucătărie, îmbrățișare, plâns, film, cântec, poezie, despărțire, facultate, chirie, aere, comunitate, înfumurare, emoție, modă, libertate, internet, fandoseli, empatie, taină, mare, dragoste, soare… Înțelegi?
Un amalgam din toate astea și încă puțin din viață conturează inspirația mea, iar după ce gust din fiecare câte puțin, urc și pe blog ceea ce îmi place sau nu-mi convine și asta se întâmplă oricând am timp sau când am anotimp… Recunosc, nu am timp să scriu mult pe blog, dar îmi place să am un blog când am timp să scriu… așa în ritm propriu.
Scrisul pentru mine, ca pentru majoritatea dintre voi, este una dintre cele mai valoroase forme de exprimare care ajută la formarea unui gând complet pentru a transforma o idee într-un mesaj, pentru a oferi o parte din tine celorlalți.
Îmi place să fiu liberă pentru scris, adică nu neapărat să fiu acasă, singură în fața monitorului, dar nu pot scrie dacă sunt la muncă de exemplu, sau la iarbă verde ori la mare cu familia, sau în autobuz… Nu pot scrie dacă în jurul meu nu e liniște.
Îmi place să muncesc, dar nu pot spune că abia aștept să mă întorc la muncă luni dimineață, deh nu toți avem suficient noroc în a nu fi suprasolicitați, bine, dar nici nu se poate spune că totul este o condamnare pe viață, pot găsi lucruri interesante care îmi înveselesc chiar și zilele încărcate.
Aștept cu nerăbdare sfârșitul săptămânii pentru o vizită la prieteni sau o ieșire cu familia la o plimbare, pe oriunde ne ademenește natura… dar atunci cel mult fotografiez, în momente de felul ăsta, nu știu cui este la îndemână scrisul…
Dacă e vară și sunt în zilele mele libere și timpul îmi acordă șansa destul de bună să stau afară cât doresc, ies în spatele curții, la umbră, cu muzică în surdină savurând o limonadă, cu laptopul pe genunchi, și de acolo prefer să notez câteva idei, înţelegeri, întâmplări, evenimente… ceva din rutina vieții, sau ceva ce s-a petrecut în diminețile sau după-amiezile mele de luni până vineri…
Îmi place mai întâi să observ, să evaluez orice trăiesc, iubesc sau detest și mai apoi să scriu. Dacă nu am la îndemână computerul sau laptopul, se întâmplă uneori să pot găsi o cale convenabilă și să notez direct pe blog, deschizând tableta. Cu telefonul am încercat doar să fac fotografii și cam atât. Nu știu cum reușesc unii să scrie articole de pe telefon, pentru mine telefonul iese din zona mea de confort.
Și uite, se întâmplă ca în fiecare dimineață spre locul de muncă, în ora pe care o am la dispoziție, între mijloacele de transport, să mă plimb pe undeva să pierd vremea, fie că e vorba de un magazin, fie că mă opresc pe lângă o tarabă să-mi cumpăr o revistă sau mă așez pe băncuța din parc. Am ocazia să observ câte ceva din lucrurile banale ale vieții, care mă inspiră. În aceste momente da, sunt mulțumită că am tableta la mine pentru a scrie ceva pe blog…
…Și chiar în dimineața asta caldă de vară mă aflu în căutarea unei mici plăceri de a avea o cafea în față și de a răsfoi internetul… în așteptarea trenului meu… și fără să vreau micuța cafenea de la stradă îmi creează mediu propice scrisului. Apropo am citit undeva că terasele sau locurile unde servim cafeaua sunt cele mai potrivite pentru scris… ba chiar se poate spune că sunt pe locul 2 în top…
top 5 scris… La scurt timp sunt foarte aproape de vitrinele mari ale magazinului de haine de vis a vis, în care sunt afișate manechine în țoale rupte și alte lucruri reduse.
… Două tipe cu părul în nuanțe de portocaliu, machiate strident, împopoțonate cu multe accesorii, s-au oprit din vorbit și au intrat aici… Ochii lor se măreau de câte ori citeau pe etichetele hainelor “sale” și n-aveam cum să nu citesc disprețul de pe fețele lor, ori de câte ori atingeau întâmplător câte-o pereche de blugi fără rupturi sau vreun tricou negăurit.
S-a întâmplat chiar să ne intersectăm privirile și atunci, ca să nu mă pufnească râsul, mi-am coborât privirea spre picioarele mele, continuând să merg mai departe…
… Aproape de capătul străzii, un bătrân „eșalonat” pe trotuar în fața mea… cu o sticlă goală alături… Două adolescente, dorind să intre în solar pentru bronzat, văzându-se nevoite să–l ocolească, trec sfidătoare cu pasul peste el, formând un mic cerc în jurul lui…
… Sunt în tren, drumul cu șiruri de copaci mă duce cu gândul departe, spre zile libere, spre clipele de relaxare și meditație din wekeend, spre soare, spre vacanță, spre locuri frumoase, încântătoare, spre mare… Toate astea și o mulțime de sentimente adunate la un loc, mă inspiră să le scriu pe blog.
În zgomotul sacadat al roților de tren deschid tableta și scriu ce am adunat pe ziua de azi… De mâine plec în vacanță… voi fi pe plajă… hmm nu știu dacă voi scrie ceva de acolo, poate salutări, având în vedere că plaja e în top pe locul 5… e bine și atât!🙂

internet_pe_plaja-1366x768Articol pentru BlogalInitiative.ro

3 thoughts on “Vara pe blog…

  1. Vacanță plăcută. Eu mi-am dus tableta cu mine în vacanță și un caiet în caz că mi se descarcă tableta să nu rămân descoperită (deși nu mai scriu de mână aproape deloc). Am scris fix trei rânduri într-o… cafenea.😀
    Nu am avut timp de scris, deși sunt dependentă la modul general și timpul normal.😀
    Încarcă-ți bateriile!!!🙂

Lasă un răspuns

