Idei speciale


…Viața de birou nu este întotdeauna ușoară… E sfârșit de octombrie, iar raportul lunar este încă gol… Procesul-verbal pentru adunarea generală l-am lăsat “în așteptare”… tocmai îmi dau seama că mă holbez la ecranul computerului de vreo cincisprezece minute fără să scriu nimic…

Mintea e pe pauză, nu am niciun spor și niciun chef azi. Este una din acele zile lente la birou când ceasul refuză să se miște…  Ce rost are să lupt cu mine, îmi zic în sinea mea, astăzi e vineri… și oricum peste două ceasuri toate drumurile duc spre casă… O să termin luni, iar ziua lentă de azi aș putea-o transforma într-una utilă, cum ar fi: alegerea cadourilor de sărbători pentru colegii de birou, inclusiv pentru șeful meu.

Până la urmă și alergatul după cadouri este tot „o sarcină” și încă una destul de obositoare, asta dacă mă gândesc cât timp se irosește în căutarea darurilor pentru toată lumea.

Pentru ca fiecare dar să reflecte sentimente ce nu pot fi pe deplin exprimate prin cuvinte singure, este important să pregătesc totuși un plan de cumpărături. Nu doresc nimic sofisticat, dar vreau să fiu sigură că voi lăsa impresii frumoase în inimile celor care vor primi puțină bucurie din partea mea.

Uff, degeaba îmi fac planuri, inspirația nu-mi mobilizează deloc forța de a începe să alerg prin magazine după cadouri de Crăciun. Internetul ne-a învățat multe, inclusiv unde să ne facem cele mai avantajoase cumpărături online, iar din fața computerului, pe un scaun la birou, cu siguranță este una din metodele cele mai comode.

Un singur click și am ajuns unde îmi doream… Karingifts.ro oferă și crează coșuri cadou Crăciunadaptate cerințelor și bugetului oricui. Yes! În sfârșit un magazin cu inspirație ce mă va ajuta să dăruiesc ceva din căldura și bucuria sărbătorilor de iarnă tuturor celor din jur.

Din mulțimea de “coșuri KarinGifts” Sweet Christmas este modelul care se va potrivi perfect cu firea Alexandrei (colega mereu singură), delicată și dulce… Alexandrei i-a intrat în minte și în suflet convingerea că dragostea dintre o femeie și un bărbat ar fi cel mai important lucru pe pământ, iar ea e singură, de asta tristețea nu vrea să îi dea pace nici măcar de Crăciun. Combinația de 3 “elemente”, dintre ciocolată neagră, praline cu cafea și vinul roșu, mă face să mă gândesc că tocmai în coșul ei se ascunde „rețeta” prin care se poate construi succesul în dragoste. I-l dăruiesc și eu cu aceeași dragoste și îi urez: Noroc în toate! Alexandra, în seara de Crăciun nu ai să fii singură, vin cu colindul, am auzit că neaua din ajun împlinește dorințe!

Pentru Victor (băiatul cu inima zdrobită) aleg Pure Red pentru că vreau să-l ajute să se elibereze de tensiunea acumulată în ultima vreme. Știi Victor, câteodată și tristețea vrea să ne spună ceva. Pentru a o înțelege, este nevoie să o asculți. S-ar putea ca perioada asta frumoasă a anului să îți dea șansa să nu-i mai ții doliu, ci s-o conștientizezi, să o rezolvi, încercând s-o uiți. Ți-am pus în coș, alături de alte bunătăți, o ciocolată caldă, un vin roșu intens și o sticlă de cremă de whisky cu care vreau să alungi tristețea asta a ta. Îți doresc să te părăsească odată și să te bucuri din suflet de Crăciun.

Pentru Jenya (la ea să spunem… „este complicat”) hmm… aș alege La Gioiosa Pink! E creat pentru ea, cu ciocolată și panettone alături de de un vin rose revigorant. Jenyei când nu-i place ce aude “ își ia jucăriile și pleacă. ”… Nimic din ce și-a imaginat despre viitor nu se potrivește cu ceea ce trăiește azi…  Sper că toată inspirația din coșul tău de Crăciun să-ți trezească pofta de a savura prezentul pe îndelete și să-ți împlinească visurile frumoase din viitor Jenya, dragă!

Pentru Călin (tipul prudent, doar el e șefu!) aș alege modelul Black Chocolate. Călin este principial, respectuos și mereu la costum, dar atenție! teren minat, e însurat! El și Julieta lui fac parte din cuplurile care știu să vadă rozul din spatele oricărei nuanțe de gri. Coșul e plin de exigență, exact ca el: trufe cu șampanie, un whisky bun, dar și cafea și o mulțime de specialități dulci numai bune de împărțit cu ea. Mesajul pentru amândoi: Să rămână mereu îndrăgostiți și fericiți! Și de Crăciun măcar el să fie mai bun, oferindu-ne o mărire de salariu… sau mai înțelept, un răsfăț de sărbătoare ales dintre cadourile speciale inspirate de Karingifts.ro 🙂 Articol pentru campania KarinGifts susținută de Blog Awards.ro.

Lasă un răspuns

