Familia Chitibush si Apocalipsa


deratizareDintotdeauna eu și Daniel am visat la o viață frumoasă în doi, ne doream o casă nouă, spațioasă unde să trăim fericiți și să ne creștem împreună viitorii copii. Și am găsit-o, chiar la marginea orașului Timișoara, într-o zonă liniștită, cu o curte și o grădină îngrijite, dar care ascundea „surprize dăunătoare”. Casa urma să fie renovată, iar noi aflaserăm de la vecinii noștri că pentru o deratizare eficientă, putem apela cu încredere la specialiștii în deratizare Timișoara.

Înainte de intervenția specialiștilor, am avut grijă să cumpărăm tot felul de momeli și capcane pentru dăunători, pe care le-am pus în subsol și prin spatele grădinii, unde oricând ne puteam trezi cu vizita vreunei familii de șoricei sau șobolaniToate încercările s-au dovedit însă ineficiente, otrăvurile cumpărate nu au făcut altceva decât să întrețină vizitele nedorite ale dăunătorilor și absolut compromițătoare pentru casa, mediul și sănătatea noastră.

În curând aveam să ne dăm seama că noua locuință avea nevoie urgentă de intervenția unor exterminatori profesioniști în combaterea dăunătorilor cenușii care ne tulburaseră și invadaseră viața.

… Cum era de așteptat familia Chițibush s-a simțit atrasă de casa mare și frumoasă în care locuiam, așa că au hotărât să se mute imediat, cu toți cei 13 membrii ai săi.

Chițiman și soția sa Chițimina erau doi părinți responsabili ce și își iubeau enorm cei 7 fii și cele 4 fiice ale lor. Pentru că era atât de numeroasă, familia Chițibush epuiza numaidecât proviziile de peste zi, de aceea, amândoi soții erau mai mereu în alertă și într-un continuu dute-vino pentru a le asigura celor mici o viață fericită.

– Alo? Mă auzi? Ce faci dragule, de ce întârzii atât de mult?

– Vin imediat draga mea… doar că e coadă la ciocolată, iar ăștia din fața mea au luat tot ce au prins de pe raft.

– Bine, grăbește-te, cei mici nu mai au nici cereale și nici brânzică, au terminat și laptele praf și budinca, doar o felie de cașcaval uscat am mai găsit în dulap… off! cât m-am chinuit să o împart în 11 porții pentru ei… iar eu sunt lihnită de foame, îți dai seama, nu aveam cum să mă satur doar cu trei bobi de grâu la micul dejun. Și apropo, vezi poate găsești ciocolată cu vanilie, am auzit că mireasma asta te face mai atrăgătoare…

– Ce interesant Chițimina dragă, iar ai ronțăit mofturi de prin revista aia cu horoscopul aztecilor? 

– Nu fi ironic cu ronțăiala mea dragule, am găsit un articol și mai atractiv! Uite, îmi amintesc că spunea acolo și că ar vindeca afecțiunile date de Alzheimer. Deci, cu puțină vanilie, ești salvat! Dar hai să-ți dau o veste cu adevărat importantă, i-am auzit pe proprietari vorbind despre Apocalipsă…

– Ce Apocalipsă, iubito?! Cum adică, vrei să spui că au aflat despre ultima zi din calendarul sfârșitului lumii? De când ești așa mistică? 

– Nu dragă, vorbeau despre niște experți fără pereche, cum sunt cei de la compania DDD, cică băieții ăștia dețin secrete mai mari decât cele ascunse în calendarul aztecilor sau mayașilor, unele referitoare la protecția avansată împotriva dăunătorilor! Ziceau că sunt cei mai tari în servicii deratizare, dezinfecție, dezinsecție și au cele mai competente și eficiente tratamente împotriva oricărui intrus sau inamic. Ce crezi, tinerii de deasupra noastră încearcă să ne amenințe cu exterminarea?

-„Intrus”… „exterminare”… „inamic”… „Apocalipsă”? Te simți bine draga mea? Hai că ajung imediat acasă!

– Nu, nu mă simt bine! De dimineață am gustat niște granule mici, anticoagulante… sau așa ceva și acum mi-e foarte rău, nu respir bine. Și micuții noștri au mâncat niște pastă colorată în albastru, le-a plăcut mult, dar acum se simt la fel de rău, nu știu cum să-i ajut! Chițiman, ce mă fac?

– Ia copiii și ieșiți la aer în curte, poate vă reveniți… simt vârtejuri în cap, pur și simplu m-ai amețit cu vestea asta… să nu se întâmple ceva rău… trebuie să mergem cu toții urgent la spital, cât mai este timp!

În câteva minute Chițiman ajunse la fața locului, dar Apocalipsa se produsese… nu mai era nimeni în viață… cu ultimele chițăituri și botul strâns Chițimina încerca să-i spună soțului ei ce s-a întâmplat…

– Off!.. am mâncat raticide, pierim cu toții… și tu dragul meu Chițiman ai să mori, ți-am pus de dimineață un cub parafinat în cafea…😦

– De ce? De ce ai făcut una ca asta, draga mea? 

– Știam că nu au impact asupra mediului substanțele care le pun prin casă exterminatorii de la DDD, chemați de indivizii ăștia doi, Diana și Daniel, așa că, eram convinsă că sunt bune și pentru familia noastră, dar nu…

Sfârșit

163_mother_mouseExterminatorii profesioniști de la DDD propun oricui are nevoie să scape de dăunători cea mai eficientă colaborare pentru că dispun de cele mai noi metode, tehnologii și aparatură de combatere a rozătoarelor. De asemenea oferă o gamă largă de servicii de deratizare, dezinsecție, dezinfecție și prevenție în condiții extrem de avantajoase pentru orice spațiu de locuit sau firmă.

Dacă nu vrei să împarți casa cu dăunătorii  sună compania DDD:

dddArticol pentru campania DDD susținută de BlogAwards.ro

One thought on “Familia Chitibush si Apocalipsa

Lasă un răspuns

