Toamna bloggerii numără premiile!


Toamna asta începe cu premii pentru tine! Tot ce îți trebuie este să ai un blog cu care te poți înscrie la concursurile individuale din Campania Toamna Bloggerilor 2015.

Eu am scris la toate campaniile lansate pe BlogAwards.ro  pentru care am avut inspirație și timp. Chiar dacă am câștigat de puține ori, mi-a făcut plăcere să scriu pentru temele lansate acolo.

Fiecare provocare am încercat să o trăiesc ca pe o experiență nouă, ca pe o aventură care merită trăită și cunoscută. Mi se pare util să afli informații și detalii despre produsele și serviciile sponsorilor care te invită să scrii, te pot ajuta să faci alegeri bune când ai nevoie pentru tine, pentru prieteni sau pentru cei dragi.

Bloggerii înscriși în Campania Toamna Bloggerilor 2015 pot alege la ce campanii participă (un blogger poate participa la o singura campanie, la două sau la toate campaniile. Dacă un blogger participă la o singura campanie, poate câștiga oricare din premiile aferente acelei campanii. Participă la ediția de anul acesta și poți câștiga și tu unul din premiile suplimentare puse la bătaie de sponsori!

Foarte important: Oricand te-ai inscrie, ai șanse la premiile fiecărei campanii individuale. Punctele sunt valabile doar pentru premiile Clasamentului Toamna Bloggerilor 2015. Mai multe detalii află pe pagina campaniei cu un clik pe imaginea de mai jos:

tb-ba-2015-headerArticol pentru BlogAwards în Campania Toamna Bloggerilor 2015.

Lasă un răspuns

