Cum mi-a făcut laptopul atlet!


usain-bolt-running-fabulous

Pentru că aveam ceva de terminat la raportul de sfârșit de an, m-am așezat cu laptopul meu în brațe pe canapea să lucrez, convinsă că Acerul nu o să topească chiar toate prizele din casă.

– Off!.. Cât de încet se mişcă, bombăn eu într-o nemulțumire continuă, îți seamănă leit Victore… ia uite, zici că eşti tu când stai pe „Sleep”! După câteva minute de lucru Acerul meu se opri brusc și cum era de așteptat, nu am mai avut timp să salvez documentele deschise. Bineînțeles, imediat aveam să risipesc liniștea abia instalată între noi și furioasă, îi reproşez soțului:

– Aa, cerule! După ce că Laptopul ăsta „grozav”, doar decât tine mai grozav, consumă cât toate PC-urile din cartier la un loc, se oprește așa când are el chef. Ascultă, dacă nu vrei să-ţi cauţi încă o slujbă și să stai toată noaptea treaz, precum balene sub apă, ca să putem plăti curentul pentru rablă, mai bine gândește-te de unde cumpărăm altul și pe ăsta putem să-l facem praf!

– Adina, dragă, te rog mai încet, încercă el să mă calmeze, trebuie să fie o soluție… uite, îl trimitem în service, undeva, să vedem ce are și poate rezolv cu predarea lui chiar azi.

– Stai puțin, zic, după preluarea laptopului pentru reparație este nevoie și de constatarea defectului, adică alți bani altă distracție!..

Victor, a profitat că am ieşit să ud orhideele din balcon şi văzând că display-ul începea să clipească din nou, semn că Acerul se restartase de unul singur, s-a grăbit să-i scrie repede laptopului un e-mail intern:

Mesaj send:

Dragul meu Acer,

Sper că a mai rămas ceva logică prin sistemul tău „să traduci”…(vezi să consulţi cu atenţie codul binar) când tastez 250 lei şi să pricepi că numai pentru plata curentului într-o lună este chiar exagerat!

În caz că semnalele tale electronice sunt prea slabe şi nu ai înţeles, uite… aapăss mai taree pe taste (abia mai pot, îmi simt deja degetele lipicioase pe tastatura ta febrilă!) şi îţi transmit că se pregăteşte un complot împotriva ta: Adina ţi-a pus gând rău, dar înainte de a-ți pregăti sfârșitul, vreau să te trimit într-un service unde să se ocupe cineva de tine să te resusciteze și să te simți bine din nou! Dacă ți-a mai rămas ceva inteligență pune-ți mintea la treabă și află repede în ce loc există profesioniști care te pot face să alergi ca înainte!

Reply to sender:

Victore am operat mesajul tău în baza de date. Ştiu că mă crezi inferior ţie… dar te înşeli! Pentru că am ceva RAM mai bună decât a ta, am găsit soluţia să rămân cu tine până la sfârşit.. (acu’ depinde și de tine cât o să trăieşti…) Pentru asta va fi necesar să urmezi instrucţiunile de mai jos: Mai întâi schimbă priza te rog, să pot rezista până la capăt!

Am dat o tură prin vecini și am aflat că băieții de la ITpremium.ro poate asigura serviciul de reparație pentru mine, ca de altfel pentru orice laptop, chiar azi! Nicidecum, nu este așa cum îți spunea Adina, constatarea este Gratuită!

Specialiștii de la service spun că cel mai probabil am nevoie de o operație profesională de curățare a prafului. Mai pe înțelesul tău operația de curățare laptop Acer presupune demontarea integrală a echipamentului și a sistemului de răcire-cooler și de asemenea înlocuirea pastei termoconductoare pentru a asigura eficiență sistemului meu de răcire. Întreaga intervenție este pe cât de sigură pe atât de ieftină! 

acer curatare prafȘi vezi, tot Adina e de vină pentru starea mea. Niciodată nu șterge praful ca lumea, iar pe mine, să nu uităm, nu m-a curățat nimeni niciodată de niciun fir de praf. Ăsta este și motivul pentru care nu mai puteam rezista și mă opream într-una! Noroc că băieții de la ITpremium.ro m-au salvat și acum, după curățarea profesională, simt că pot sprinta ca un adevărat atlet, iar dacă trebuie să scap de gândurile negre ale soției tale, testează-mă, pot să o iau la goană mai ceva ca Usain Bolt!🙂

Dacă și laptopul tău, indiferent de marcă, are nevoie de ajutor, atunci nu ezita să apelezi la produsele de calitate, ofertele și serviciile profesionale puse la dispoziție magazinului ITpremium.ro. Cu o investiție minimă și în condiții optime, echipa de specialiști îți vor face laptopul atlet!


Articol pentru campania Blogawards.ro

Lasă un răspuns

