Miracole sexy


14_geht-an-die-waesche1-1160x676

Camera se umplu din nou de parfum de femeie, Karina umbla de colo destul de indispusă aproape tristă, apoi se trânti pe canapea și cu un aer de irascibilitate se adresă celor două prietene ale ei:

– Deci, am o întrebare fetelor: Cum pot să fiu destul de sexy pentru iubitul meu?

– Dar ce s-a întâmplat? Probleme în paradis?

– Amalia, te rog, nu începe din nou cu amuzamentele!

– Nu încep, dar “cum să fii sexy” nu-i chiar motiv de tristețe, zise Amalia zâmbind, ba chiar aș putea spune că pentru asta nu e nevoie decât să te îmbraci sexy, asta-i tot!

– Așa mi-a spus și el: “Karina, eu te plac așa cum ești, însă de ce nu poți purta niciodată ceva sexy, pentru mine?” Ei bine, dragelor, ăsta a fost un adevărat șoc pentru mine. M-am simțit rănită și supărată, pur și simplu nu am știut ce să-i spun. În opinia mea “sexy” înseamnă a purta haine frumoase care te avantajează, nu?

– Karina dragă, hainele drăguțe le porți pe stradă sau prin casă, dar în pat să știi că nu ai nevoie de veșminte, ci doar de lenjerie intimă în care să te simți sexy, fermecătoare, seducătoare, senzuală, înțelegi? 

– Nu știu ce să zic, nu prea am încredere în mine, nu mă simt confortabil să mă dezbrac în fața lui, nu sunt chiar mândră de fundul și sânii mei.

– Tocmai de asta, interveni Elissa, pentru că nu te simți confortabil să te dezbraci de tot, trebuie să rămâi puțin “îmbrăcătă”, adică să porți întotdeauna o lenjerie intimă care să-ți ascundă micile defecte, dar care să îți pună în valoare farmecul, feminitatea, senzualitatea, așa vei câștiga mai multă încredere în tine. Îndrăznește să alegi o lenjerie intimă care poate face minunile astea și nu ai cum să dai greș în dragoste!

– Daa, cum să nuu, continuă Karina să vorbească tot mai agitată, și ați auzit voi de lenjeria intimă “miraculoasă”,  fiți serioase, unde ați văzut voi chiloți și sutiene care să facă farmece în iubire?

– Ei bine, făcu Amalia, află că există și un astfel de magazin cu lenjerie online uimitoare, sexy, cu efecte miraculoase, care poate întreține cele mai fierbinți dorințe. Just4girls este locul magic care inspiră dragostea, inima și aprinde pasiunea, focul… este locul unde o parte din femeia obișnuită se transformă în “femeia fatală” regăsindu-și senzualitatea și încrederea în ea însăși, iar asta înseamnă să se întâmple un miracol cu adevărat, nu găsești? 

– Și ca să te lămurești cum au loc toate aceste lucruri fantastice, zise Elissa, vino să-ți arăt ce ne-am cumpărat noi două de pe site pentru seara specială de Crăciun.

Amândouă fetele se ridicară de pe canapea și o conduseră pe Karina până în fața oglinzii din dormitor. În câteva clipe Elissa își puse pe ea setul de lenjerie sexy Orna black de la Livco.

– Ei bine, spune-mi ce părere ai? 

lenjerie-sexy-orna-black-livia-corsetti-266x400

– Wow! E uimitoare! Acum descopăr ce frumoase forme ai Elissa, dragă! Arăți ca o Julietă, absolut sexy, iar Romeo al tău cred că va fi gata să moară pentru iubirea ta când te va vedea în lenjerie intimă!

– Ei, nu vreau “să moară”, dar îmi doresc să îi stârnesc curiozitatea, să îi încit privirea și să-i fierb inima, când mă voi întâlni cu el în seara de Ajun și mai vreau ca materialul fin din care este realizat topul negru cu portjartier ajustabil să îmi răsfețe trupul toată seara și să-mi pună în evidență frumusețea pe care am să-l las să o atingă cum va simți.

– Cu siguranță va urma o seară extraordinară…

– Iar eu mă gândesc să agăț un tip, un „Moș” tânăr și frumos, făcu Amalia așezându-se veselă în oglindă lângă Elissa, de asta am nevoie de  lenjeria intimă Amarone de la Obsessive care sper să vă placă și vouă dar mai ales lui! Ei bine, aștept verdictul!

lenjerie-intima-amarone-set-obsessive-266x400 foto 1

– E minunată! De fapt, tu ești minuată și arăți superb îmbrăcată așa, ești chiar provocatoare. În sutien și fustă mini din saten și dantelă fină, vei seduce orice bărbat îți va ieși în cale, drăgă Amalia. Da! Vreau și eu să port o lenjerie intimă în care să mă simt așa de sexy și frumoasă pentru iubitul meu, se arătă Karina nerebădătoare.

– Știm asta, de aceea ne-am gândit să-ți facem o surpriză! Uite, pentru Crăciun eu și Elissa am ales pentru tine o lenjerie sexy Kissable Hearts de la LivcoHai probeaz-o, să te vedem îmbrăcată cu ea, ziseră în cor cele două prietene. 

– Cum? Nu pot să cred! Este pentru mine? strigă bucuroasă Karina, țopăind de fericire prin încăpere. Ce drăguțe sunteți, dar de unde ați cumpărat-o?  

– Cum de unde? se arătă puțin contrariată Amalia, păi nu ți-am spus că există magazinul Just4Girls care face minuni. Îți repet, orice femeie care va purta lenjeria intimă oferită în creații atât de sexy va putea să-și regăsească senzualitatea și încrederea în ea. Adică, propria imagine poate fi îmbunătățită astfel încât, tu cu tine înveți să te simți bine, înveți cum să nu te mai îndoiești de calitățile și puterea ta de seducție. Tu ești cea care te vei vedea acum în oglindă: frumoasă, fermecătoare, senzuală, pasională.

Absolut încântată, în doar câteva momente, Karina avea să se bucure și ea alături de confidentele ei în noua lenjerie intimă. 

lenjerie-sexy-kissable-hearts-set-livia-corsetti-back-400x600

– E fantastică! E atât de senzuală lenjeria asta… abia aștept să văd cum va reacționa iubitul meu în fața inimioarelor imprimate în detaliu pe voalul negru, aplicat peste plasa fină din care este realizată fusta mini, chilotul tanga și topul, toate în nuanță de roșu fierbinte ce mă va purta în voia plăcerii…

– Ei, cum să reacționeze, îți va cădea „în plasă” dăruindu-ți toată inima lui Karina dragă, nu-ți e clar? Lenjeria intimă dă tonul într-o relație!

Sentimentul că astfel îmbrăcată ar putea să reînvie din nou sexualitatea ei feminină pentru el, o făcea pe Karina să se simtă fabulos, iar până la a face lucrurile să se întâmple așa cum își doreau amândoi, nu a mai rămas decât un pas…

Articol pentru campania Just4girls.ro susținută de BlogAwards.ro

One thought on “Miracole sexy

Lasă un răspuns

