Scrisoare de la un ghemotoc pentru Moșul


Dragă Moșule,

Am venit pe lume în sezonul dorințelor și am doar câteva luni de viață. Încă nu știu să scriu și să citesc, cum îți spuneam, sunt doar un ghemotoc, așa că, voi încerca să îți comunic dorințele mele prin limbajul bebelușilor…

Este primul meu Crăciun pe care îl voi petrece cu părinții mei și din acest motiv, Moșule drag, îmi doresc ca dimineața când mă voi trezi să găsesc sub brad o punguță mică cu multă sănătate, fericire și noroc pentru mami și tati, iar în loc de dulciuri, căci sunt prea mic să le mănânc, pune te rog un port-bebe.

Va fi bun și pentru mine și pentru ei, mai ales că amândoi mă iubesc enorm și își doresc să mă poarte peste tot, în condiții de maximă singuranță! Cel puțin așa spun amândoi, dar eu cred că mami și tati nu au curaj să mă lase singur acasă…

Și ca să fiu mai explicit, am să-ți spun ce este un port-bebe și care sunt avantajele, sunt precis că tu încă nu ai auzit despre sistemele ergonomice de purtare a bebelușilor… În schimb eu am aflat deja, că în Laponia copii se plimbă doar cu sania trasă de reni, zic bine sau tu cari bebelușii mai mult în sac, precum broscuțele de jucărie? 

Nu cred că lucrul ăsta este sănătos pentru ei, în plus la noi nu este zăpadă veșnică, prin urmare, aici mămicile apreciază purtatul sănatos și în siguranță al bebelușului într-un marsupiu ergonomic!

Dar să revin la mine și să îți spun că am aflat de la alți ghemotoci iubiți de mămicile lor că cel mai bun port-bebe este Manduca – 100% bumbac organic, foarte moale și rezistent! Și pentru că sunt băiat uite, mi-ar plăcea să primesc un Manduca NewStyle de culoare Navy Blue!

Însă, nu doar bumbacul îl face atât de bun să știi, ci în primul rând, faptul că îmi asigură susținerea absolut confortabilă și corectă a spatelui, adică voi putea sta ușor curbat, ca în litera C. Oferind suport și gâtului pentru că este ajustabil – are o extensie care este ascunsă de un fermoar.

Apoi a genunchilor așezați puțin îndoiți, a fundulețului și piciorușelor mele care se vor poziționa în forma literei M. Stai să-ți arăt să nu te încurci cumva în litere, ca mine. Uite așa:

manduca-newstyle-navy-blue-transport-gratuit-cadou8335285

Asta înseamnă că nu doar eu o să fiu purtat sănătos, ci și mama va scăpa de problemele cu spatele! Greutatea mea va fi distribuită în mod corect, pe umeri și pe talie.

Doar că am ales acest model de port-bebe, voi primi pe lângă transport gratuit și un CADOU din partea magazinului online Scutecilă. Sunt orientat de mic, nu găsești? 🙂

Apropo, am o nelămurire… de la ce vine litera asta “M”? De la Mama, de la tine Moșule sau de la Manduca? Probabil vine de la toți 3, adică de la Manduca ce va fi adus de Moșul pentru Mama, nu?  Ei lasă, nu-ți bate capul cu astea, am și eu întrebări de bebeluși…

Cert este că indiferent de unde vine „M”, Manduca oferă 3 poziții ideale de purtare a oricărui bebe: în față, în spate, pe șold, plus încrucișarea bretelelor pe spate în X. Cred că „X” e o altă literă minunată prin care voi deveni și rucsăcelul preferat de purtat al lui tati! Câte litere magice am învățat azi!

Cât despre mami, în sfârșit, o să fie fericită să mă poarte cu ea oriunde, fie că va merge la shoping împingând doar căruciorul de cumpărături, sau va urca scările până la apartamentul nostru de la etajul 3, sau va fi în parc să mă plimbe, ori va găti în bucătărie ceva bun pentru tata când se întoarce de la muncă sau ceva special pentru mine!

Bine și pentru tine, asta dacă nu vei uita să-mi aduci sub brad un port-bebe de pe Scutecila.ro – un multi-brand specializat în babywearing ce promovează, în special, purtarea sanătoasă a bebelușilor de către orice părinte din lume, chiar și din Laponia. 🙂

Cu mult drag,

 Un ghemotoc pentru Moșul! 

manduca-newstyle-navy-blue-transport-gratuit-cadou8335282
Dacă vrei să afle și alte mămici despre cât de util și benefic pentru sănătatea bebelușilor este un marsupiu ergonomic poți da share acestei scrisori!

Lasă un răspuns

