Recomadă produse şi câştigă bani!


E lucru cert! Cea mai plăcută activitate pe internet a oricărui consumator din ultimul deceniu este de a face achiziții de tot felul. Zilnic în căutările noastre de bunuri și servicii interacționăm cu site-uri şi branduri cunoscute, fie că folosim pentru asta, computerul, laptopul, tableta sau smartphone-ul. 

Dar să ştiţi că pe net chiar şi atunci când facem cumpărături ne putem crește veniturile, recomandând şi altora să cumpere ceva. Şi am să încerc să vă explic cum se pot câştiga bani pe net, promovând produse şi devenind din simplu utilizator, blogger sau client un afiliat priceput!

Mai întâi, mânuțele sus cine dintre voi navighează adesea pe net în căutare de cadouri, surprize pentru cei dragi şi prieteni de oricare sărbătoare sau cumpărând o mulţime de lucruri pentru casă sau diferite articole, mai ales din cele digitale, pentru toți cei din familie? Hmm… Cum? Aşa mulţi ? Știam eu că toată lumea a cumpărat sau primit mereu ceva drăguț…Print

Eu una recunosc, nu am avut încotro și imediat cum am descoperit cele mai bune oferte pregătite de magazinul online Dwyn am vrut să profit. Mai ales că, ba a fost Moș Nicolae și am dorit să le cumpărăm celor mici jocuri noi, ba a venit Moș Crăciun și am cumpărat pentru cei mari o tabletă nouă și un telefon de ultimă generație, ba ne-am gândit și la noi și am ales câteva produse de îngrijire personală.

Și apropo de „noi”… am renovat casa de curând și pe lângă cumpărături de tot felul, de la scule la materiale și accesorii utile, ne-a rămas ochii la un televizor cu tehnologie nouă care se potriveşte atât de bine camerei de zi, dar și la o mașină de spălat rufe la promoție și bineînţeles, tot la ofertă, la un aparat modern de preparat deserturi gustoase pentru sărbători, pe care le-am achiziţionat chiar acum înainte de An nou, ca să intrăm în 2016 cu lucruri noi, de calitate.

Nu a fost nevoie să alerg prin cele mai lăudate magazine terestre, tot ce am avut nevoie am găsit în magazin online Dwyn.ro, la doar un click distanţă. Pentru cine nu a aflat încă portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium.

Și dacă tot m-am familiarizat atât de bine cu produsele oferite de acest magazin online şi în plus am şi un blog personal, m-am gândit că acum este momentul să devin mai mult decât un client Dwyn, respectiv bloggeriţă și să încerc marcheting-ul afiliat ca să mă bucur de câștiguri în vouchere și bani. Aşa că, vreau să vă invit şi pe voi să profitaţi de această oportunitate de a vă mări câştigurile prin afiliere.

Cum poți deveni afiliat?

Simplu. Fie că ai un blog personal, un site fashion, un site de IT&C sau deţii doar un cont de Facebook sau pur şi simplu te pricepi la marketing, te poţi înscrie în programul de afiliere oferit de reţeaua 2Parale.ro. 

După cum probabil mulţi dintre voi au aflat deja 2Parale.ro este prima şi cea mai mare reţea de marketing afiliat din România. Un afiliat în 2parale recomandă, produse și serivicii pentru a câștiga bani din vânzarile pe care le generează. 

Cum se realizează promovarea produselor?

Dwyn.ro acordă tuturor afiliaţilor tot sprijinul de care au nevoie prin soluţii solide. Astfel, prin intermediul reţelei 2Parale magazinul online pune la dispoziţie unelte de promovare eficiente şi variate:

  • link-uri de afiliere

  • bannere în format standard

  • feed-uri de produse

Spun “unelte eficiente” pentru că îţi vei putea maximiza şansele de câştig atunci când le foloseşti în activitatea de promovare/vânzare şi “variate” pentru că ai libertatea de a aplica strategia de promovare.

Pentru cine vrea să afle mai multe despre un feed, vă pot spune că nu e deloc un lucru complicat. Compunerea unui feed de produse are multe opţiuni – putem, de exemplu, alege să exportăm fie toate produsele, fie doar produse la reducere din oferta advertiserului  şi chiar există posibilitatea de a exporta doar produse care sunt cuprinse într-un anumit interval de preţ.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ce poţi câştiga din afiliere?

O mulţime de utilizatori care s-au înscris în acest program de afiliere se bucură de câştiguri în bani sau vouchere de cumpărături. Dwyn.ro în 2parale oferă de 2% pentru toata gama de produse, plus premii în bani sau vouchere cadou pentru cei mai performanti afiliaţi.  

Ce produse poţi promova în afiliere?

Poţi începe afilierea şi câştiga bani online foarte comod, oriunde şi oricând doreşti, pentru că magazinul Dwyn.ro cu o experiență de peste 10 ani în vanzarile online te întâmpină cu o mulţime de  produse de calitate, originale, oferte pentru toate categoriile de produse disponibile din gama: IT&C, Electrocasnice, Electronice, Multimedia, Gaming, Telecomunicații, Entertaiment, Jucării, Foto-Video, Produse de Îngrijire personală și Soluții de securitate, ce beneficiază de garanție aferentă, oferită de producătorul sau distribuitorul oficial (200 de branduri internaționale premium).

Anunțurile noi de aprovizionare a magazinului sunt în permanenţă optimizate şi permite o performanță continuă pentru a obține conversii maxime. Dacă vrei să câştigi bani, premii şi vouchere, înseamnă că a sosit timpul să devii afiliat promovând produse Dwyn prin 2parale. Afiliază-te şi vei fi răsplătit pe măsură!

Spor la conversii tuturor!

Această prezentare necesită JavaScript.

 O campanie susținută de BlogAwards.ro

 

 

5 thoughts on “Recomadă produse şi câştigă bani!

Lasă un răspuns

