Banii de la Telecredit ajung mai repede decat barza!


 

 

bebê-

– Ionicăăă, mă doare îngrozitor burta!

– Da, ce s-a întâmplat draga mea, iar ai mâncat ceva care ţi-a picat greu? Ţi-am spus de zeci de ori, ai grijă cu cartofii prăjiţi, potoleşte-te măcar cât eşti însărcinată, spune şi tu măcar azi: GATA!

– Păi asta spuneam şi eu mă Ionică: GATA, azi cred că nasc!

– Aoleo, făcu soţul vizibil îngrijorat, da ce-ţi veni să pomeneşti azi de naştere? Nu se poate dulceaţă să naşti în ianuarie! Păi n-am făcut noi calculele… trebuie să naşti la sfârşitul lunii februarie… Şi numa’ bine că înainte de Dragobete iau şi eu salariul… Nu mai ştii? Chiar şi medicul la ultimul control ne-a spus că “ăsta mic va fi zodia peştelui”…

– Da, sigur Ionică şi-o să doarmă într-un acvariu micuţ… că deh, banii pentru pătuţ nu ajung! Lasă-mă dragă cu zodiacul tău, sună la salvare, trebuie să ajung imediat la maternitate! Mă doare, nu mai pot…

– Hai că-ţi dau un calmant şi poate trece… Nu cred mă Oana că naşti tu acu’ … Şi apoi, ai uitat de cheltuieli… au fost sărbătorile, Crăciunul Anul Nou şi toţi Moşii…

– Ce Moşi dragă? Ce spui acolo, ai luat-o razna sau ce? Eu am nevoie de moaşă şi doctor Ionică, înţelegi? Sau poate vrei tu să-l convingi pe micuţ că nu e bine să fie vărsător, să păstreze apa şi să mai înoate puţin ca peştele, că nu mai e mult… şi peste vreo 3 săptămâni ia şi tata salariul…

Hai, lasă prostiile şi fă rost urgent de bani! Până ajung eu la spital, tu sun-o pe mama, pe maică-ta sau pe cine vrei tu. Sau nu, stai că nu avem timp şi de văicărelile lor! Sună mai bine la Maria că şi ea a avut nevoie urgent de bani luna trecută pentru botezul fiicei lor… Zicea că a primit imediat un credit, în cele mai transparente şi avantajose condiţii, vorbea ceva de un site specializat, Telecredit – împrumuturi rapide.

– Ar fi super Oana dragă, să rezolvăm noi aşa repede problema banilor, dar ştii cum e cu împrumuturile astea… ai nevoie de un morman de hârtii ca să-ţi se dea cineva un credit. Şi apoi sunt comisioane şi tot felul de costuri ascunse, niciodată nu ştii cât plăteşti unei bănci înapoi…

– Păi, nu e vorba de nicio bancă măi Ionică, nu ai înţeles? Am zis să discuţi cu prietena mea ca să ne lămurim.

Ionică, luă repede telefonul o sună pe Maria, apoi deschise netul şi strigă de bucurie:

– Gata! Oana ai dreptate, am găsit!

– Ce-ai găsit dragă?

– Modalitatea cea mai simplă prin care vor veni rapid, cei 500 de lei de care avem nevoie pentru 20 de zile cât mai am până la salariu! Adică până ajunge barza cu ăsta mic, eu dau click aici pe butonul “Aplică”, mă înregistrez online, completez cererea de împrumut şi „pac-pac”, vorba lui Becali, în cel mai scut timp, sigur avem banii!

– Sper că nu te-ai ţăcănit şi vorbeşti serios.

– Da! Adică nuu… nu m-am ţăcănit, făcu puţin încurcat soţul, e cât se poate de serios, uite aici site-ul Telecredit.ro de unde oricine poate aplica pentru un împrumut sigur şi rapid!

– Bravo Ionică, în sfârşit eşti şi tu în stare să rezolvi o problemă. Dar ia vezi, de câte acte este nevoie pentru acordarea împrumutului, că nu avem timp de alergat…

– Oana dragă, sunt necesare doar o copie de buletin (conformă cu originalul) şi un extras de cont pe ultimele 30 de zile (în format electronic). Ambele documente scanate, le încarc apoi, pe site în Contul meu la secțiunea „Adăugare document” şi gata!

Şi ia ascultă aici! Pentru cine este deja client Telecredit, poate obține împrumutul fără niciun act (cu excepția situației în care ți-ai schimbat cartea de identitate de la data ultimei aplicații și până în prezent).

Superr mă dulceaţă! Am primit deja aprobarea cererii! În maxim o oră putem avea banii în cont! Până atunci tu mergi să naşti, iar eu am să ies cu băieţii la o bere.

– Excelent! Da, ce repede te gândeşti tu la petrecerea cu băieţii…

– Păi ar fi păcat să nu afle şi ei, că atunci când rămâi fără cash, cel mai bun prieten la care poţi apela oricând ai nevoie imediat de un împrumut este Telecredit! Şi am să le explic cele mai importante lucruri despre împrumutul Telecredit:

  • Telecredit este o instituție financiară nebancară, autorizată de către BNR
  • Sunt creditori direcți – nu sunt brokeri sau alt gen de intermediari
  • Acordă împrumuturi rapide, 100% online
  • Aplici ușor, ești evaluat rapid și primești banii în cel mai scurt timp în contul bancar
  • Nu percep comisioane și nu avem alte costuri ascunse
  • Transferul banilor se face în aceeași zi, după aprobarea împrumutului și confirmarea ta
  • Poți primi împrumutul de la ei, chiar dacă ai și alte credite

Mai jos cei câțiva pași ce trebuie urmați:

  • Alege suma prin deplasarea cursorului spre dreapta sau spre stânga. Împrumutul maxim este de 1500 lei. Dacă ești la prima aplicare poți împrumuta până la 500 lei.
  • Alege o dată de rambursare prin deplasarea cursorului spre dreapta sau stânga. Durata maximă pentru un împrumut este de 30 de zile.
  • Completează cererea de împrumut online cu datele tale (este nevoie de ele o singură dată, următoarele împrumuturi vor avea aceste informații deja completate)
  • Confirmă contul folosind e-mail-ul și SMS-ul primite!
  • Trimite documentele necesare în format electronic folosind Contul Tău
  • Primești aprobarea în cel mai scurt timp, iar banii îți sunt transferați în cont în aceeași zi!

Această prezentare necesită JavaScript.

Totul este foarte simplu și comod!

  • Tot ce trebuie să faci este ca la data scadentă să îți asiguri fonduri suficiente în cont, iar Telecredit vor retrage suma datorată prin debitarea cardului tău.
  • Tu poți alege să plătești în conturile Telecredit prin orice alt canal de plată.
  • Desigur! Este avantajos să plătești imediat ce ai posibilitatea, iar astfel vei plăti doar principalul și dobânda acumulată până la momentul efectuării plății, fără taxe de rambursare anticipată sau alte costuri suplimentare.
  • Dacă intervine o problemă, îi poţi contacta înainte de scadenţă, iar echipa Telecredit îţi va oferi oportunitatea de a-ţi refinanța împrumutul.

Telecredit îți răsplătește fidelitatea!

Dacă ești deja clientul lor, beneficiezi de următoarele avantaje:

  • Nu trebuie să mai completezi niciun formular (au deja toate datele tale). Trebuie doar să alegi suma și perioada pentru care dorești un nou împrumut
  • Aprobarea împrumutului se poate face imediat, fără niciun document
  • Suma maximă pe care o poți solicita crește de la 500 lei până la 1500 lei
  • Poți participa la programe de loialitate, în care vei beneficia de reduceri substanțiale la dobândă sau poți câștiga premii în urma concursurilor organizate de Telecredit pentru clienții săi!

Această prezentare necesită JavaScript.

Echipa Telecredit poate fi contactată fie telefonic la numarul 021.9933, fie pe email la adresa contact@telecredit.ro. Iar daca le trimiți un SMS cu textul telecredit la 1982, te vor contacta ei, gratuit.

O campanie susţinută de BlogAwards.ro

One thought on “Banii de la Telecredit ajung mai repede decat barza!

Lasă un răspuns

