SkyRun – sa-ti indeplinesti dorinte


stepitupfeb500x310.jpg

Alergarea pe stadion, prin parc, pe cărarea din pădure, în drum până la gară sau pe scările blocului până la ultimul etaj este sportul accesibil tuturor sau aproape…:) În orice moment ne putem pune pantofii sport în picioare și alerga, depinde de noi dacă pur și simplu vrem să facem lucrul ăsta pentru întreţinere sau avem un scop definit pentru care ne dorim să alergăm.

Pentru mulți, aleargarea este un simplu sport non-risc, asta doar în cazul în care ai crede că alergarea înseamnă doar să pui un picior în fața celuilalt … Este o greșeală! Jogging-ul, alergarea uşoară de întreţinere sau de rezistenţă, alergarea pe scări ori cea de performanţă,  poate fi un sport traumatic pentru corpul nostru, dacă nu ştim să dozăm bine efortul, în funcţie de vârstă, sex şi starea generală de sănante. O alergare uşoară de doar cincisprezece minute pe zi, cât să obişnuim corpul cu ritmul va fi mult mai eficientă pe termen lung! 

Pentru o persoană care nu caută performanța, ci doar starea de bine a organismului, ideal ar fi să încerce să alerge circa 30-40 de minute pe zi. Dacă asta nu e de ajuns, poate crește timpul până la o oră, dar nu mai mult, deoarece oboseala produsă de o astfel de sesiune ar fi mai mare decât beneficiile pe care le vom putea obține.

Dacă alergăm ca să pierdem în greutate, de exemplu, nu este suficient să alergăm doar o singură dată prin parc sau urcând treptele casei de două ori pe săptămână, după care răbdători așteptăm să dispară kilogramele în plus la fel de repede cum au venit! … Dar nici să ne epuizăm, pariind toată energia pe grăsimea în plus, transformând astfel alergarea într-un calvar, nu este soluţia!

Se întâmplă ca pe durata celor 45 de minute intensitatea ritmului de alergare să fie prea mare şi să simţi oboseala, atunci nu exagera să forţezi organismul până la terminarea sesiunii propuse, nu este nicio ruşine să faci câte-o mică oprire, alternând mersul cu alergarea uşoară.

Dacă însă vom alerga puţin în fiecare zi, vom putea crește rezistența corpului. Iar pe măsură ce am căpătat ceva rezistenţă putem încerca şi o alergare mai dinamică, cum este alergarea pe scări!

Vrei să faci mişcare? Îţi doreşti să arzi nişte calorii? Ai vrea să-ţi încerci rezistenţa la alergatul pe scări? Te gândeşti să-ţi faci prieteni? Vrei să cunoşti oameni noi şi să îi susţii? Acum e momentul potrivit să începi să îţi satisfaci câteva dintre dorinţe! Iar săptămâna asta ţi se oferă cea mai bună ocazie, în cadrul celei de a treia ediţii „de colecţie” SkyRun  la în Bucharest SkyTower – cea mai înaltă clădire din România. 

Vor fi două zile dedicate în care toată lume va alerga, îi va susţine pe alergători şi vor fi premiaţi cei mai buni. Şi anul acesta există o premieră – ştafeta 24 Challenge!

Pe 23-24 ianuarie 2016,

SkyTower şi Raiffeisen Property International (organizatori şi gazde), Raiffeisen Bank (partener principal) şi smartatletic (partener organizare), alături de prietenii şi susţinătorii mişcării – vor da startul unei noi ediţii deosebite de SkyRun, de data aceasta având 4 asociaţii beneficiare la linia de start: HOSPICE Casa Speranţei, Mia’s Children, Asociaţia Mai Mult Verde şi World Vision Romania.

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s