Cadouri pentru femei şi bărbaţi


 

E cineva căruia nu-i place să primească cadouri?.. hmm ştiam eu, toată lumea adoră să fie răsfăţată! Dar, recunoaşteţi, vi se întâmplă adesea să nu primiţi ceea ce vă doriţi? Ei bine, vă asigur că şi eu mă număr printre voi… bine şi câteodată şi printre cei care alergaţi după cadouri, fie că e vorba despre cadouri femei sau cadouri bărbaţi.
În apropierea sărbătorilor Pascale, de Florii, îmi voi serba onomastica şi mă gândesc ce bine ar fi să primesc în dar ceva drăguţ şi util, însă diferit de ce am primit anul trecut… Poate o să spuneţi ‘hai dragă, nu fii aşa fiţoasă, gestul contează’. De acord, pot spune că gestul soţului meu a fost chiar unul drăguţ când s-a gândit ca dar de ziua  mea să îmi cumpere un aparat de fotografiat, pe care îl aşteptam de ceva timp.
Toate bune şi frumoase, cu fotografii de familie şi vacanţă reuşite, însă câteva luni mai târziu, de aniversarea mea, când colegele de serviciu mi-au cumpărat cadou tot un aparat de fotografiat, am cam strâmbat din nas.
Să vă mai spun că de aniversarea căsătoriei noastre, prietenii cu care am petrecut împreună, ne-au adus tot un aparat foto! Am zis, gata ori îmi deschid un magazin cu aparate foto ori îmi fac curaj şi fac o listă cu cadouri femei pe care mi-ar plăcea să le primesc la fiecare eveniment în parte.
‘O listă cu cadouri femei’, îmi zic, bună idee, însă ar fi nevoie să o trimit fiecărui cunoscut sau să o afişez undeva unde să poată fi observată de toată lumea. Bine, nu la avizierul cu restanţe la căldură, ci undeva într-un loc unde toţi prietenii, amicii sau colegii să afle ce îmi doresc cu adevărat.
Şi apropo, pentru sărbătorile ce urmează am mult de alergat după cadouri femei şi evident cadori barbaţi, ar fi minunat să mă scutească cineva de sarcina asta, căci până la urmă și alergatul după cadouri este tot „o sarcină” și încă una destul de obositoare, asta dacă mă gândesc cât timp se irosește în căutarea darurilor şi de câtă inspiraţie ai nevoie ca să fie toată lumea mulţumită. Aşa că, am să o sun pe soră-mea să mă ajute cu sfaturi despre ce cadouri pot cumpăra şi cu drumurile prin magazine, evident.
– Flori dragă, zice soră-mea, vezi că doar în urmă cu câteva ore ţi-am trimis o invitaţie de intrare în MonGift unde vei găsi lista cu exact cadourile pe care le aşteaptă fiecare prieten în parte, în funcţie de eveniment. În plus, poţi comanda online cadouri femei sau cadouri bărbaţi, fără să mai alergăm prin magazinele terestre pentru ele.
– Site-ul te poate scuti de agitaţia de a alege cadouri şi te ajută să împlineşti şi să ţi se împlinească dorinţe pe bune? Dar ce se întâmplă acolo, este vreun loc vrăjit, unde se întâmplă minuni? Hai că m-ai făcut curioasă… deschid imediat.
Nu mică mi-a fost mirarea să descopăr că acolo chiar se întâmplă lucruri, pentru căîn scurt timp s-a format o comunitate cu prieteni adevăraţi unde toţi cei dragi, familie, prieteni şi amici primesc şi împart bucurie. Nu am ezitat nicio clipă şi imediat m-am logat cu contul meu de Facebook, bineînţeles că se poate face şi cont direct pe site, în doar trei paşi, gratuit pentru toată lumea. 
Prima prietenă care a acceptat invitaţia aici a fost Cristina, o fostă colegă de liceu, care a scris în lista personală cu dorinţe de împlinit, că îşi doreşte de ziua ei un cadou cât se poate de viu, un canich alb, de talie mică pentru companie. Super! Mărturisesc, că nu îmi trecea prin minte că vrea să primească aşa ceva.
Pentru că vreau să-i fac această bucurie Cristinei, am să trimit şi celorlaţi prieteni comuni, invitaţie , ca să participăm împreună la cumpărarea micuţului. Am şi găsit unul, online, foarte drăgălaş, cuminte şi jucăuş. Abia aştept să văd fericirea din ochii Cristinei când îl va primi.
E foarte simplu să împlini unii altora dorinţe şi să aflaţi cum se pot organiza evenimente importante din viaţă. Intri pe site, îţi faci cont, sau te loghezi cu cel de Facebook, adaugi evenimentele tale, lista cu cadouri pe care ai vrea să le primeşti şi apoi inviţi prietenii, că doar asta îţi doreşti, să afle şi ei ce ar putea să îţi cumpere.
Se întâmplă să nu prea ştii ce cadou ţi-ar fi potrivit? Comunitatea de prieteni te ajută cu idei pentru cele mai inspirate cadouri femei sau cadouri bărbaţi. În plus, pe acest site nu vei fi obosit de reclame, singurele „reclame” întâlnite aici, vor fi doar imaginile cu cadouri femei sau cadouri bărbaţi, din listele voastre cu dorinţe de împlinit !
Aşadar, dacă vreţi să fiţi siguri că veţi primi doar cadourile visate, iar la rândul vostru doriţi să lăsaţi impresii frumoase în inimile celor dragi, alegeţi comunitatea Mongift, locul unde se primeşte şi se împarte bucurie pentru ca visele să devină realitate.
Şi să nu uit, pentru toţi prietenii mei, aştept cu nerăbdare să vină Floriile şi vreau să ştiţi că nu îmi doresc să primesc încă un aparat foto, de aceea vă invit să fiți prietenii mei, doar așa aflaţi cum se pot face cadorile perfecte! 🙂

Lasă un răspuns

