Vara asta se poartă Ice Tea cu gust de portocală


vara-plaja-nisip-cocktail-accesorii-vacanta
Cred că oricine are o afecțiune specială pentru cuvântul “vacanță”, iar dacă se întâmplă să te bucuri de ea începând de mâine, atunci cheia spre libertate, relaxare și distracție e asigurată! Dacă mai ai și pe cineva alături, un soț, un iubit, pe cineva drag, o ființă cu care să împarţi toate momentele speciale, atunci e ok! totul în jurul tău se luminează pur și simplu.
Şi cum să nu se întâmple astfel când pentru vacanţa noastră din vara acesta am ales o destinaţie pe cât de frumoasă pe atât de iubită de toată lumea: marea!
… Suntem la primele ore ale unei noi dimineți, am întins prosopul la plajă și așa îmbrățișați și mângâiați de nisipul auriu, ne-am lăsat cuprinși de farmecele particulare ale mării. Valurile, soarele și nisipul cald îţi pot oferi, fără contrazicere, momente unice în care simţi cu adevărat că îţi trăieşti viața, că eşti pur şi simplu fericit!
După soare și bălăceală în apa caldă a mării e timpul pentru un prânz bun dar și pentru o hidratare pe măsură, iar de când am descoperit cât repede pot prepara chiar aici pe terasa noastră un Ice Tea în varianta rece cu arome delicioase de vară nu îmi mai doresc altceva pentru momentele de răcoreală.
Când spun “Ice Tea” cred că nu îți zboară gândul la băuturile din comerț, carbogazoase,  nesănătoase, conservate cu mult zahăr la sticlă, căci nu despre ele este vorba. Adevăratul Ice Tea, este ceaiul 100% natural by Arta Ceaiului cu gust proaspăt, răcoritor ce conține doar bucăți de fructe parfumate și frunze de ceai care abia așteaptă să fie eliberat… 
Tentația e prea mult prea mare ca să-i reziști, așa că azi ne vom lăsa seduși de aroma bogată a unui pahar de Blood Orange cu puțină gheață și câteva felii de portocală sau lămâie și o bucată mică de soare, care ne va lăsa să ne bucurăm de nisipul cald, valurile răcoroase și plajă toată vara…
… Ador să mă plimb pe nisipul aurit de soare la malul apei. Mă apropii încet de valurile calde ce îmi scaldă gleznele și în câteva clipe sunt în mijlocul lor. Nu înot prea bine, așa că nu mă îndepărtez prea mult de soțul meu… el nu rezistă ademenirii mării și mă lasă acolo în îmbrățișarea lină și plăcută a valurilor blânde. Ah! Și cât de mult îmi place să simt atingerea lor… Nimic nu se potrivește mai bine acestor momente de relaxare și răcoreală decât încă un pahar de  Ice Tea cu gust bogat de fructe… și ce aromă, ce savoare… 
Ice tea
Bucățile de măr, coajă de portocală roșie, hibiscus, coaja de măceșe, petalele de floarea soarelui și aroma naturală îi definesc bine intesitatea gustului natural, desăvârșit. Gustul exotic și intensitatea aromelor unice ale acestui ceai nu vor fi singurele motive pentru care vă veți dori să savurați un ceai de fructe cu gust de portocală roșie și puțin soare din colecția de ceaiuri 100% naturale.
blood Orange
Nu-ți lăsa dorințele deoparte și gustă vara din colecția Ice Tea care îți propune, o gamă de ceaiuri delicioase pe care le poți prepara foarte ușor în varianta rece. Ceaiurile Ice Tea, îți ajung toată vara: comanzi sortimentele preferate din magazinul online și îți vor fi livrate imediat la tine acasă, în cel mai scurt timp, doar doar o zi sau două, va dura până când vei putea savura o ceașcă de ceai cu gust de soare și mare…
Descoperă plăcerea ceaiului din colecția de ceaiuri Ice Tea 100% natural și gustă răcoarea verii!

Lasă un răspuns

