Simte vara cu DyFashion!


Razele soarelui mă îndeamnă blânde și jucăușe să experimentez bucuria acestei zile în mângâierea fină a rochiei Theo Rose Flowers de vară, de culoare ivoire cu imprimeuri florale în nuanțe de fucsia. Va fi perfectă pentru o zi de vară caldă, iar croiul elegant, în cloș lejer al delicatei rochițe, cu siguranță îmi vor completa personalitatea.

rochie Theo Rose .png

Rochiile de vară sunt atât de atrăgătoare încât nu mă pot opri să fac o singură alegere. Și pentru că nu mă grăbește nimeni și nu există oră de închidere, mă gândesc să mai adăug în garderoba mea și alte câteva modele la fel de elegante și confortabile pe care le voi accesoriza cât mai discret, asta pentru a face față mai multor momente ale zilei și bineînțeles pentru o impresie bună toată săptămâna. 

Și dacă în weekend soarele va ține cu tot dinadinsul să-mi încălzească trupul, ei bine, în costumul de baie Dotty Floral cu buline și imprimeuri florale, cred că voi fi o adevărată provocare gata să se răcorească o zi întreagă în apa călduță a ştrandului de la marginea orașului. Mă simt minunat în această postură atât de sexy!

costum baie Dotty Floral.png

După atâta bălăceală e timpul să mergem la o terasă pentru un prânz bun și un desert gustos, iar perechea această de blugi de damă, de culoare bleumarin, cu talie joasă și petice aplicate, asortați cu o pereche de pantofi aurii și o gentuță în același ton vor fi o alegere potrivită ce îmi va asigura un aer tineresc și buna dispoziție. Foarte eleganți jeanșii, se poartă!

Jeans
Duminică sărbătorim un prieten foarte drag, iar petrecerea va avea loc la un restaurant din centrul orașului, așa că am nevoie de o ținută nouă în trend și la modă.

Elegantă, seducătoare, extrem de feminină, rochia lungă de seară Dream Pink, în nuanțe de roz pal și dantelă brodată, îmi va da un aer sofisticat la petrecerea pe măsură. Pe lângă faptul că are un croi de sirenă foarte comod care subțiază este atât de ușor de asortat: un clutch argintiu din paiete strălucitoare și o pereche de pantofi în nuanțe de bej deschis, cu aplicații de paiete colorate, vor fi o dovadă de bun gust ce va atrage multe priviri…

Și pentru că mereu ne aflăm în căutarea lucrurilor unicat, care să ne reprezinte și să ne mulțumească, stilul DyFashion așteaptă să împlinească visele fiecăreia dintre noi, în diverse forme și culori alături de dorința care ne va face ziua mai frumoasă în cel mai feminin și natural mod.

Dacă vreți să fiți răsfățatele verii, alegeți haine și accesorii potrivite stilului și personalității voastre din magazinul online DyFashion. Vă puteți bucura de produsele dorite în cel mult 2 zile de la efectuarea comenzii pe site și beneficiați de transport gratuit la o valoare a acestora de peste 250 de lei, iar dacă se întâmplă ca vreunul din produsele comandate să nu se potrivească mărimii sau așteptărilor voastre, returul este asigurat tot în mod gratuit. Așadar, îndrăzniți!

One thought on “Simte vara cu DyFashion!

Lasă un răspuns

