Necondiționat și eficient pentru orice casă!


happy-couple-watching-tv-bedroom
La doar câteva luni după căsătorie, tot ce ne doream era să avem o mică parte de paradis doar pentru noi doi. Visam să ne mutăm într-o casă nouă, spațioasă, confortabilă cu multă liniște și primitoare, să scăpăm de viața aglomerată și zgomotoasă a orașului. Și am găsit-o, chiar la marginea urbei, într-o zonă liniștită, cu o curte și o grădină îngrijite, însă cu multe investiții de făcut în renovare și confortul de care aveam nevoie.
Am fost acolo, am văzut-o, ne-a plăcut și am cumpărat-o imediat! Camerele erau cam înalte, însă destul de încăpătoare, pereții aveau mici linii șerpuite de la crăpături, dar prețul a fost mai mult decât convenabil, iar cu o renovare generală totul putea deveni foarte plăcut.
În față se vedea strada curată, bine întreținută. De la înălțimea grădinii, dinaintea unei bolți de verdeață, se deschidea o priveliște minunată spre oraș, iar în cealaltă parte, o poartă a grădinii dădea spre pădure. În spatele crengilor desfrunzite se vedeau licărind luminile caselor vecine. Credeam că va fi ca-n povești, dar viitorul căsuței noastre avea să ne stârnească multe griji. Am descărcat cutiile și am început să ne despachetăm viața…
Câteva zile trecură mai repede decât ne-am fi putut închipui, cu aranjarea lucrurilor și a mobilei, cu târguieli, aprovizionarea și cumpărături de tot felul. O săptămână mai târziu, aproape toate erau la locul lor. Prima noapte a lunii august petrecută împreună în noua noastră locuinţă, nu aveam să o uităm prea curând, mai ales că s-a dovedit a fi una incendiară… simţeam că abia mai respirăm şi asta din cauza căldurii, la ce v-ați gândit?🙂
Dar ce era de făcut? Trebuia să scăpăm cumva de aerul acela irespirabil, care ne crea mult disconfort şi nelinişte. Am încercat să schimbăm jaluzelele de lumină cu unele opace anti-solare, am cumpărat ventilatoare de cameră, inclusiv din cele de tavan, dar fără rezultate mulţumitoare. În afara faptului că nu prea ne mai bucuram de lumina naturală a zilei, aveam dureri de cap din cauza zgomotului provocat de ventilatoarele care mergeau mai tot timpul, nu mă pot lauda cu alte efecte asupra confortului vieţii noastre.
Să vă mai spun că după ce am văzut şi prima factură la energie, am avut o strângere de inimă și aproape am luat foc când am văzut zerourile… Am zis gata! acum este momentul să punem pe hârtie și să verificăm toate modalitățile prin care vom putea avea confort în casă dar şi economie în buzunar pentru anii care vor veni.
După ce am epuizat toate căile de informare, am răsfoit internetul, am întrebat în stânga și-n dreapta cunoștințele, am sunat prietenii și am vizitat vecinii, i-am spus soțului fără să stau prea mult pe gânduri:
– Gata! Ştiu ce vreau, am găsit soluţia salvatoare pentru dormitor și nu numai! Am aflat cum putem scăpa de aerul ăsta irespirabil din casă!
– Şi cum ai să faci asta, Oana dragă? Te-ai gândit să te iei la trântă cu gradele de afară? întrebă soţul pe un ton ironic.
– M-am gândit la ceva mult mai frumos… să le fac o vizită vecinilor noştri, spun eu zâmbind, să mă conving cum este în dormitorul lor…
– Era și Maria acolo sau l-ai găsit doar pe Mihai visând? continuă soţul pe același ton.
– Ei bine, află că amândoi erau acolo şi mi-au spus că au cele mai frumoase vise, pentru că au ştiut cum să investească în confortul necondiționat din casa lor!
– „vise frumoase”, „confort necondiționat”?.. Ce vrei să spui? Despre ce este vorba, că acum chiar mai făcut curios… 
Vreau să-ţi spun că şi-au cumpărat online un aparat de aer conditionat 9000 BTU Daikin, care pur şi simplu le-a îmbunătăţit viaţa.

aer_conditionat_daikin_ftxm25k-rxm25l_inverter_9000_btu_1-580x580

Şi am să-ţi dau cel puţin 10 motive pentru care m-au convins că merită să ne cumpărăm şi noi unul:
  1. Mai întâi, află că aparatul de aer condiţionat Daikin funcţionează foarte silenţios, deci am rezolvat problema zgomotului produsă de ventilatoarele noastre. Vise plăcute, drăgă Victore, dacă mă înţelegi.
  2. Are încorporată o funcţie ce furnizează o distribuţie constantă a aerului şi o destratificare termică a încăperii.
  3. Apoi, aparatul funcţionează atât în regim de răcire cât şi de încălzire (cu ajutorul pompei de căldură), baleierea făcându-se pe vertical. Cu alte cuvinte, ne vom simţi răsfăţaţi într-o atmosferă îndeajuns de răcoroasă vara, chiar dacă afară va fierbe asfaltul, iar pe timpul iernii vom putea sta liniştiţi, la căldură fără să ne pese că temperaturile au devenit neprietenoase.
  4. Ventilatorul are cu 3 pâna la 5 viteze.
  5. Are şi un program de dezumidificare, cu ajutorul căruia umiditatea aerului din încăpere este redusă fără fluctuaţii de temperatură.
  6. În plus, aparatul include un purificator de aer catalitic, ce elimina praful din aer precum şi bacteriile, polenul sau alte elemente alergenice, asigurand astfel un aport de aer curat în camera. Asta înseamnă că vom putea spune, în sfârşit, adio, astmului tău.
  7. Şi sigur că da, vom putea face economii importante pe termen lung datorită modului de funcţionare nocturne ce asigură un consum redus de energie şi o protecţie suplimentară a unității la supraîncălzire.
  8. Este elegant şi modern, are un design compact cu linii fine, deci, se va potrivi perfect dormitorului nostru.
  9. Telecomandă cu infraroșu.
  10. Control total direct de pe smartphone sau tabletă, de oriunde şi oricând cu ajutorul adaptorul Wi-Fi, evident!
– Măi, Oana, dar te-ai documentat nu glumă. Dar aparatele astea sunt destul de scumpe din câte ştiu eu şi apoi anul ăsta am investit o grămadă de bani în renovare, nu prea mai avem buget, dacă mă înţelegi…
– Înţeleg, cum să nu, dar ştii prea puţine lucruri Victore, de asta am să încerc să-ţi explic: Există un magazin online http://www.aerneconditionat.ro cu prețuri corecte, care pe lângă faptul că  pune la dispoziția clienților o colecție întreagă de aparate de aer condiționat ieftine, oferă și livrare cu acoperire națională cu transport gratuit în București.
– Este o alegere perfectă Oana dragă, dar cine va monta aparatul, doar ştii că eu nu mă pricep…
– Da, sigur că știu, nici asta nu e o noutate pentru mine, Victore, stai liniştit! Speciliaștii cu înaltă calificare de la Aer necondiționat se vor ocupa şi de montarea lui în cele mai bune condiții. În plus, periodic se pot efectua  și servicii de întreținere pentru a se asigura buna funcționare în timp a produsului achiziționat.
– Știam eu că m-am însurat cu o fată deşteaptă şi prin urmare ştie cum să găsească întotdeauna soluţia efcientă și necondiționată, mai ales când vine vorba de dormitor!🙂

logo1

Articol pentru campania Aer necondiționat susținută de BlogAwards.ro

Lasă un răspuns

