Nu plec fără ei!


vacanta la mare .jpgMai sunt doar câteva ore și prima mea zi de vacanță așteaptă să înceapă! Deși e târziu și ar trebui să mă odihnesc, gândurile îmi zboară la călătoria care va începe în zori, iar acest lucru este unul dintre cele mai plăcute din lume, căci ce poate fi mai plăcut decât să te bucuri de momente de relaxare în mijlocul naturii, oriunde crezi că armonia ei îţi poate umple simţurile.
Bagajele sunt gata, am pus tot ce avem nevoie, neapărat costumele de baie, pălăriile, prosoapele, papucii și mai ales ochelarii de soare polarizați cu UV400 pe care îi port de fiecare dată când ies la soare și fără de care, evident nu pot pleca la mare! 🙂
Ochelari de soare POLARGLARE pentru femei POLARIZATI UV400

Ochelari de soare Polar Glare Polarizati UV400

… Zorii ne însoțesc drumul spre relaxare. După câteva zile bune de ploaie petrecute între casă și serviciu, în orașul meu de munte, temperaturile mai ridicate, soarele, marea, culoarea, mişcarea, nu pot fi decât o ocazie minunată de a mă bucura de măreţia naturii.
Nu știu de ce, dar vara se întâmplă ceva ciudat cu marea… e suficient să mă gândesc la ea și deja îi simt nisipul fierbinte sub picioare. Cred că mă adoră, mărturisesc că și eu am aceeași pasiune pentru ea! 🙂
… Suntem încă la primele ore ale dimineții, am ajuns, ne cazăm repede și ne grăbim spre plajă lăsându-ne cuprinși de farmecele particulare ale mării. Marea îţi poatet oferi, fără contrazicere, momente unice în care simţi cu adevărat că îţi trăieşti viața, că eşti pur şi simplu fericit!
Ador să mă plimb pe nisipul aurit de soare la malul mării. Mă apropii încet de valurile calde ce îmi scaldă gleznele și în câteva clipe sunt în mijlocul lor. Nu înot prea bine, așa că nu mă îndepărtez prea mult de soțul meu… el nu rezistă tentației și mă lasă acolo în îmbrățișarea lină și plăcută a valurilor mici.
Cât de plăcută e briza, iar cura de aerosoli nu poate fi decât benefică pentru toată lumea. Mă așez pe prosop și mă întorc cu fața spre soare. Deși razele soarelui de dimineață sunt delicate și mă răsfață mângâindu-mi ușor obrajii, nu le pot lăsa să facă același lucru cu ochii mei, pe care i-am ascuns sub ochelarii mei Polar Glare cu protecție UV 400.
Sunt importanți pentru ochii mei și fără ei nu aș pleca niciodată la mare. Așa cum loțiunile solare protejează pielea de arsuri, ochelarii de soare cu lentile polarizate îmi oferă cea mai bună protecție de radiațiile nocive.
Dacă vrei să-ți protejezi ochii de radiația solară și ar trebui să îți dorești asta ori de câte ori ai întâlnire cu soarele, nu pleca fără ochelari de soare cu protecție UV. 

2 thoughts on “Nu plec fără ei!

Lasă un răspuns

