Dintr-o ceașcă de cafea putem învăța să fim fericiți!


coffee

Când mă trezesc dimineața nu-mi pot începe ziua fără micul ritual de răsfăț oferit simțurilor de savoarea tandră și caldă a ceșcuței mele aromate cu cafea boabe proaspăt măcinată…  hmm și chiar acum primele gânduri de-abia trezite îi ascultă din nou povestea misterului propriei sale arome…

În mod neașteptat vorbăreața mea ceșcuță de cafea îmi șoptește că uite așa peste noapte a descoperit că poate citi gândurile fericite ale tuturor băutorilor de cafea, iar ca să le și împlinească ar avea nevoie doar de un loc frumos, intim și primitor cum este o cafenea, unde toți iubitorii ai acestei licori îmbietoare să poposească în fiecare zi pentru a-și desfăta simțurile.

Sigur dacă vrei să amenajezi un loc atât de atrăgător, cu ospitalitate de lux, unde toată lumea să poată petrece timp prețios, într-o atmosferă unică, astfel încât mica ta afacere să devină înfloritoare, nu e treabă foarte simplă. Ceșcuța mea știe că o cafenea adevărată nu poate câștiga loialitate doar oferind niște surate cești așezate pe un bar din care vei sorbi câteva soiuri de cafea aromată, este nevoie de mai mult de atât.

Mobilierul unei cafenele și nu numai, joacă un rol important în crearea identității locului și a atmosferei sale. Ambientul, decorul și foarte important, piesele de mobilier de calitate, adecvate, alese cu suflet și intuiție din experiența designerilor în domeniu sunt cheia spre reușită. Așa că, nu știu cum, ceșcuța mea a ghicit, că eu aș fi în stare să decid asupra detaliilor și mai ales aș putea alege și ce tip de mobilier poate fi potrivit pentru o amenajare confortabilă și un design cald și primitor al viitoarei mele cafenele.

Nu am putut rezista tentației și iată-mă alergând prin toate magazinele terestre care mi-au ieșit în cale, unde speram să găsesc mobilierul cel mai potrivit pentru viitoarea și cocheta mea cafenea la care doar visam, dar mărturisesc că nu am avut nici prea multă inspirație și nici măcar puțin noroc să găsesc cele mai potrivite piese.

Internetul însă avea să îmi dezvăluie o soluție pe cât de inteligentă pe atât de interesantă, iar numele ei este EvoH. – tărâmul minunat cu mobilier potrivit ce în curând avea să aducă la viața o adevărată cafenea.

Primele piese de mobilier  alese au fost câteva Canapele modulare moderne și elegante, de culoarea razelor calde ale soarelui… ce odată mângâiau corpurile pline ale boabelor de cafea de pe plantațiile îndepărtate, boabe care acum așteaptă cuminți să dea naștere unei cafele deosebit de fine cu gust de nucă. Hmm… va fi o adevărată desfătare pentru orice băutor de cafea care va dori să o guste relaxat stând pe o astfel de canapea.

În aceeași notă distinctă,  am să aleg și câteva canapele albe, unde atunci când te vei așeza pentru a savura cafeaua pregătită de mine, gândurile te vor purta pe tărâmuri de vis, într-un dans delicat deasupra petalelor de flori mici și albe ale cafelei cu aromă de mirodenii și savoare aparte…

Scaunele din lemn masiv fag complet, tapițate în diverse culori sunt extrem de elegante, realizate cu mult bun gust, ușor bombate, îmbinând căldura și moliciunea într-un design asemănător boabelor de cafea, te invită să te bucuri fără reținere de cafeaua pregătită special pentru tine. Și uite cum mica seducătoare s-a hotărât să te aștepte în fiecare zi aromată și aburindă pe măsuța bistro din lemn masiv din fața ta…

Toate poveștile fericite pot deveni realitate cu mobilierul potrivit, iar experiența EvoH este cea care contează, bineînțeles doar atunci când știi să te folosești de ea. Îndrăznește și învață și tu să îți ăsfeți clienții cu cel mai distinct, durabil și practic mobilier, ei sunt aici întotdeauna pentru ideile tale!

 horeca

Tu ce înveți din ceașca ta de cafea?

Lasă un răspuns

