Fii regină în corpul tău


… În seara acelei zile triste de noiembrie, Lavinia refuză invitația mamei să servească cina și se trânti într-un fotoliu, pradă unei supărări atât de adânci că dintr-o dată frumoșii ei ochi albaștrii se umeziră de lacrimi.
– Ce s-a întâmplat, Lavinia? o întrebă mama ei pe un ton vizibil îngrijorat, ești bolnavă?
– Nu sunt bolnavă mamă, lasă-mă te rog, în seara asta nu pot vorbi prea multe…
– Bine, dar măcar fă-mă să înțeleg de ce te simți tulburată într-atât de tare?
– Gata! Ne-am certat! Liviu a plecat la ai lui și mi-a spus că ar fi bine să stăm despărțiți o vreme, măcar o lună, două, până în decembrie, ca să ne mai lămurim asupra sentimentelor pe care le avem unul față de celălalt. Nu știu ce este în capul lui… Cred că și-a găsit pe altcineva. Probabil nu mă mai place, nu mă mai găsește atât de atrăgătoare ca în trecut. De fapt, cred astă seară nu a plecat la ai lui așa cum a spus, ci mai de grabă cred că s-a dus la ea, în garsonieră…
– Ei, asta-i bună! Auzi,“s-a dus la ea”… Să sperăm că vor face focul în sobă, la cât de rece e în garsoniera aia…
– Mamăăă,te rog, nu am chef de glume, nu mai aprinde și tu cărbuni pe suflet…
– Dar ce-ai vrea să fac, Lavinia dragă, să plâng și eu alături de tine? Vezi că-ți strici ochii ăia frumoși și apoi încă nu e totul pierdut. Dacă îl iubești și vrei să-l recâștigi, luptă pentru el, dar nu cu pasiunea pentru oala de ciorbă sau pentru mașina de călcat, ci cu senzualitatea și feminitatea ta! Arată-i că poți fi provocatoare, sexy, pasională, misterioasă şi ai să vezi că dragostea lui se va aprinde din nou pentru tine.
– Da, numai eu sunt de vină! Eu cu indiferența mea de a nu-mi acorda mai multă atenție mie și implicit relației noastre. Uite, săptămâna asta nici măcar nu mi-am făcut timp să merg la un coafor sau la sală. Și vrei să auzi marea mea nemulțumire? Ei bine, nu-mi place deloc cum se așează pe talie rochia pe care am ales-o chiar împreună cu el și pe care mi-aș dori să o port în seara de Crăciun pentru el, dar mă tem că trupul meu nu mai e ce a fost odată…
Nici nu mai știu de când nu mi-am mai cumpărat un lucru sexy, în care să mă simt frumoasă, atrăgătoare, să-i stârnesc fanteziile, să-l fac fericit, să-i pot răsplăti iubirea într-un fel în care şi-l doreşte. Și vezi, aproape că l-am silit să o aleagă pe ea, își spuse cu reproș Lavinia în încercarea de a-i găsi justificare în greșeala lui Liviu de a se îndrăgosti de o altă femeie.
– Lavinia dragă, deși ești femeie în toată firea, tot copil prostuț ai rămas. Dacă îți dorești o talie subțire, un corp perfect în rochia ta nouă și vrei să-l recucerești pe Liviu, încetează să mai bocești pierzându-ți timpul prin gândurile tale negre și vino aici în fața laptopului să îți arăt ce colecție minunată de corsete sexy am descoperit în magazinul online REGINA by Cristina Spătar.
Hmmm și hai să vedem … Seara voastră de Crăciun trebuie să fie una specială, așa că pentru romantismul de care este nevoie, cred că foarte bine ți-ar veni un corset drăguț, feminin, atrăgător, care îți va defini în mod provocator liniile fine ale corpului.
Corsetul din satin roșu aprins ca flacăra iubirii, elegant, cu aplicații florale în relief așezate de-a lungul taliei până spre umăr, ca o mângâiere caldă ce continuă spre extremitatea inferioară mărginită cu voal fin, alb, reglabil la spate, cu închidere și panglici negre satinate și chilot tanga cu șnur, în combinație de roșu și negru, sunt sigură că pe corpul tău, va avea puterea să-l fiarbă, să-l ispitească, să-l facă să te vrea! Nu crezi? 
806-3-484x600
Pur și simplu vei fi „surpriza HOT” să apari în dormitor îmbrăcată în corsetul The Red Fox sexy și senzual, drept „cadou romantic” pentru seara voastră. Arată-i într-un fel special și plin de pasiune cât de mult îl iubești și ai să vezi cum se va înfierbânta rapid atmosfera unei seri de neuitat.
Tentația va fi prea mare și nu cred că Liviu o să-i reziste ispitei cu dantelă… Va fi cât se poate de firesc să te admire, să te redescopere și să se îndrăgostească din nou de tine. Ai picioare frumoase și piele satinată, forme reușite și mâini fine, strălucitor de albe, buze senzuale și ochi minunați, dar trebuie să-ți pui în valoare misterul, frumusețea taliei,  iar în corsetul roșu vei fi adorabilă. Îți va veni perfect! Parcă-l văd cum o să-și poarte în brațe “cadoul” până în  dormitor, unde îl va dori iar și iar…
– Câtă imaginație ai, mă faci să roșesc, mamă! Ce să spun… mă bucur mult că există un magazin dedicat trupului feminin. Corsetele sunt sexy, tulburător de atrăgătoare şi absolut minunate, dar, mamă…
– Oh, aici nu încape niciun “dar”, Lavinia dragă. Sau poate că ar mai încăpea unul la fel de special și sexy, de data asta nu pentru tine, ci pentru mine! Tare aș vrea să văd ce față o să facă taică-tău când o să mă vadă că apar în seara de Crăciun, îmbrăcată așa, în corset Black Lace, cum este acesta, din satin și voal negru, ajustabil la spate, cu şiret aşezat în zig-zag. Nu crezi că ar vrea să îl desfacă? 🙂
– Wow! Sunt sigură că va dori mai mult… și va dori să te sărute și să te îmbrățișeze, cum îmi vine și mie să o fac! Ești minunată! Abia acum înțeleg de ce tata te-a iubit toată viață. Ai știut cum să fii frumoasă, senzuală, sexy și provocatoare. Vreau să comandăm ambele corsete, pentru că îmi doresc să fim reginele nopții de Crăciun.
Dacă vrei să te simți în formă, să fii mai frumoasă, să ai o talie subțire, de invidiat, așa încât să te simți ca o regină în corpul tău, dar și provocatoare în dormitorul iubitului, alege o piesă de lenjerie extrem de sexy și feminină din magazinul online REGINA by Cristina Spătar, iar pentru mai multe sfaturi și detalii despre corsetele modelatoare, nu ezita să vizitezi și pagina lor de Facebook .

Îndrăznește!

Regina by Cristina Spatar.jpg

Articol pentru campania REGINA by Cristina Spătar susținută de BlogAwards.ro

 

Lasă un răspuns

