Detalii pentru masina ta…


img_1357Cel mai simplu mod de a cumpăra o “englezoaică” model foarte rar, neîntâlnit în România, este să mergi în Anglia, fireşte. Pe Morganul meu negru, decapotabil, l-am găsit în Londra, la un preţ disperat de mic pentru un exemplar cabrio de lux. Pentru a-i păstră însă înfățișarea strălucitoare, de mașină bine îngrijită am avut norocul să primesc recomandări de la un vecin foarte simpatic, despre care am să vă povestesc mai jos.

Nu vă gândiţi la Mazăre… chiar dacă are și el un Morgan, jur, nu este el! E cineva mult mai interesant de-atât și care s-a dovedit a fi un mare pasionat de automobile și un excelent cunoscător de produse profesionale pentru întreținerea lor. 

Vecinul mi-a povestit cum că, această marcă de mașină britanică se numără printre puținii producători capabili să ofere performanțe remarcabile la manevrare, iar pentru o întreținere și o curățare eficientă are nevoie de produse de calitate de cosmetizare auto pentru protejare, asta dacă îmi doresc ca și mașina mea să aibă imaginea perfectă așa cum doar automobilul său o are.

… Am ajuns în Londra, undeva în dreptul Oxford Street. Deşi părea că de acolo va apărea Fata Morgana, ceea ce se înfăţișa de acum în fața noastră, nu era nicio iluzie… Morganul arăta superb, a fost pur și simplu, dragoste la prima vedere. Elegant, bine întreținut și lustruit, cu finisaje stilate din lemn, scaune pliabile şi tapiţerie Yarwood din piele naturală, cu linii imperfecte, puternic, romantic și atemporal, ce mai, arăta ca o bijuterie preţioasă pe care dorești să o ai imediat, ca o şoaptă fierbinte de vară pe care vrei să o simți cât mai curând…

Lumea din jur, londoneză sau nu, se uita ca la o minunăţie… Fireşte nu pe mine mă considera “minunată”, oricâtă strălucire aş fi reuşit să produc în ţinuta mea glamour… 

morgan

M-am aşezat regeşte la volan… de fapt scaunul maşinii era tronul meu, „supuşii” stăteau de-o parte şi de alta a trotuarului, eu însămi le eram regină… ei, nu chiar a Angliei, însă vă mărturisesc că am savurat la maxim împreună cu ”majordomul” meu , adică soțul🙂, acea situaţie din care aveam să ne dezmeticim curând…

… După câteva zile ploioase, dar calde, petrecute prin frumoasa capitală a Marii Britanii, plină de antichitate, vechime şi modernism, ne-am întors spre casă. Cum era și firesc  l-am lăsat pe „majordomul” meu să conducă… 

La vreo 50 de km de la intrarea în țară, am ajuns la o încrucişare de drumuri, am făcut ușor stânga… Părea că am ales un drum bun, eram doar noi doi pe şosea… dar la un moment dat, ca din senin, strada s-a “populat”, brusc cu văcuțe bălțate.

În faţa celor 144 de cai putere bucăți din covorul de balegă verde-crud prins sub roți, sunt aruncate direct pe capota maşinii noastre… Nu vă pot descrie sentimentul de frustare trăit în acele momente. Morganul arăta acum precum o broască râioasă, iar mirosul devenise insuportabil.

Tulburat și vizibil dezorientat, soţul a tras pe dreapta, frământându-și de zor mâinile și gândurile:

–  Ce facem draga mea, uite cum arată mașina noastră și mai avem doar 2km până acasă. Ce-or să spună vecinii? Or să râdă de noi.

– “Ce facem… Ce facem?” Calmează-te, dragă! Ei bine, află că tot eu am soluția, ca de fiecare dată, îi zic eu soțului pe un ton ușor superior. Îl știi pe noul nostru vecin?

– Nu, ăsta cine mai e și de când locuiește lângă noi? întrebă el pe un ton mirat.

– Dragul meu, Domnul A. s-a mutat de vreo trei săptămâni la două case distanțe de noi. Este tipul acela cu cea mai  întreținută și sclipitoare mașină din oraș. De asta, nu m-am putut abține să nu îi cer sfatul despre cum reușește și ce produse folosește ca să obțină o cosmetizare impecabilă și atâta strălucire  pentru mașina sa.

Imediat ce a auzit că sunt interesată de frumusețea și îngrijirea mașinii și dorim să călătorim până în Anglia pentru a ne cumpăra Morganul visurilor noastre, foarte amabil mi-a recomandat, produsele acestea de călătorie Mini 6Travel Kit – într-un set compact de voiaj (conține 6 x 74 ml produse top și o lavetă din microfibră 300 g/qm, perfect pentru a-i păstra mașinii înfățișarea ideală și a-i reda oricând aspectul acela sclipitor de la început. 

 

În plus, m-a sfătuit să iau cu noi și acești bureți microfibră, foarte buni pentru curățarea manuală a oricărei mașini și care în momentul acesta, poftim, ne salvează să ieşim din această „minunată” încurcătură… 

 

– Dar se pricepe tipul ăsta, cum zici tu, domnul A., la produse de curățare și cosmetizare rapidă, nu glumă.

– În mod sigur orice mașină ar dori să-l aibă vecin… și nu numai dragule… :))

 

Lasă un răspuns

