La un vin cu Moș Crăciun


 360b06756792bd75769e9271ecf10b48

Dragă Moșule îți spun că e mult pân’ la Crăciun

Iar eu nu mai am răbdare să aștept doar la sărbătoare,

Să-mi aduci în dar savoare și arome seducătoare

De asta, azi am tot umblat, de cu zori pân’ la-nserat

După ceva înzestrat, învechit  și maturat

Cu puteri miraculoase și gust plin, catifelat

                                     ***

Dar, vezi nu m-am priceput și atunci m-am hotărât

Să te rog pe dumneata să m-ajuți în căutare,

Nu doar cu un search pe net pe vreun site din întâmplare

Știu că ești băiat isteț, toți îți dau recomandare

Și apoi nici nu mă-ndoiesc că nu ești un oarecare

Și știi bine să alegi și ai idei în degustare… 🙂

                                         ***

Așa că, Moșule drag, înhamă renii de vrei și hai cu mine la plimbare

Să colindăm întreg orașul, prin beciuri domnești pivnițe ori crame,

După nobilul Pinot Noir – un vin subtil, de calitate, cu aromele-i fructate

Păstrat în marile budane pentru o bună maturare

Ah, cât mie dor să-i simt pe buze suava, dulce și delicata-i sărutare  

Sorbind-o cu blândețe pahar după pahar ca dar în orice zi de sărbătoare…

                                                  ***

Și de ți-e sete, uite îți torn din minunatul Pinot Noir, într-un pocal 

Îți place? Și dacă vrei voi pune și un praf de scorțișoară sau ienibahar…

În seara asta, necumpătat de dulce, vreau să îți șoptesc în plete

Că tare aș vrea să vii și mâine să sorbim pe îndelete

Încă o sticlă de Pinoit știi tu, din cele vechi etichetate manual…

Ce spui? Ai vrea să îl servim cu câteva tartine și rață în sosul ăsta de muștar?

Lasă un răspuns

