Alegeri potrivite pentru feminitatea noastră!


lacosta-ekskluzywna-suki_1211

Iarna a sosit oficial, dar asta nu înseamnă că va trebui să renunțăm și la stil, iar ținutele alcătuite din rochii chic sunt o modalitate foarte reușită de a ne pune în evidență feminitatea, indiferent de vremea de afară. Și chiar dacă nu mai arătăm ca la prima tinerețe, cu siluetă suplă, de invidiat, stilul vestimentar se poate reinventa pentru fiecare dintre noi.

Simplu sau sofisticat, elegant sau sport, office sau casual, clasic sau modern, romantic sau dramatic și mai presus de toate, stilul personal care, e dovedit, e foarte chic și cel mai variat, se poate adapta în funcție de dorințele și mai ales personalitatea noastră, caracteristica de bază: naturalețea!  

Zilnic feminitatea noastră are nevoie de câte o mică demonstrație, de aceea indiferent că ești în drum spre birou, te afli pe stradă sau la cumpărături, ești la o plimbare în parc, ai o întâlnire de seară sau mergi la petrecerea de sărbători, ai întotdeauna nevoie și de o haină potrivită oricărei zile dar și personalității și atitudinii tale, căci stil înseamnă mai ales atitudine.

Fashion știe cum să țină pasul cu orice anotimp dar și cu feminitatea noastră și ca o bună prietenă  este gata oricând să ne ofere o mână de ajutor în a face alegeri potrivite, fie că vorbim de rochii de zi, rochii de seară, elegante, cu tull, office sau de dantelă ori paltoane elegante, bluze, haine sport sau office ori pardesie  sau  geci călduroase, toate realizate din materiale de calitate.

Și apropo de sărbători, cine dintre voi fetele nu își dorește să îmbrace în seara de Crăciun sau de Revelion ceva nou, drăguț, feminin și atrăgător? Știam eu că toate vă doriți să fiți elegante. 🙂 De aceea, vreau să aflați și voi că M. Fashion a pregătit surprize pentru fiecare dintre noi și în modul cel mai generos, ne oferă rochii Revelion în tonuri și culori pline, realizate din materiale catifelate, plăcute, romantice, dinamice și foarte în vogă, toate la cele mai avantajoase prețuri, pe care le putem descoperi în noul său magazin online cu îmbrăcăminte de damă!  

Pentru că astăzi m-am trezit bine dispusă, m-am așezat confortabil în fotoliu, cu o ceașcă de ciocolată caldă alături și așa cu laptopul în brațe am început să răsfoiesc pe rând paginile magazinului unde descopăr cu încântare că minunatele modele de rochii Revelion sunt fabricate în Romania. Am nevoie de o rochie drăguță pentru petrecerea de Revelion. Mă întâlnesc cu prietenii și surorile mele la un local din centrul orașului, așa că vreau să arăt impecabil în noaptea de trecere dintre ani.

Zâmbetul palid al soarelui din colțul ferestrei mele, mă îndeamnă să experimentez bucuria acestei zile în mângâierea fină a rochiei roșii lungi vapoaroase, croită pe cloș, cu 3 straturi de tull, ușor decoltate. Îmi place foarte mult corsetul accesorizat cu paiete și mărgele, iar cordonul îngust cu fundiță asigură delicatețe și discreție ținutei. Cu siguranță îmi va înveseli întreaga seară… și cine știe poate mă ajută să mă îndrăgostesc… 🙂

rochie-rosie

Absolut încântător modelul acesta de rochie elegantă neagră, scurtă, cu mâneci lungi cu imprimeu delicat spre poale. Va fi perfectă pentru seara de Crăciun, iar croiul elegant, în cloș, ce urmărește discret linia corpului alături de cureaua aurie din talie și decolteul rotunjit la baza gâtului cu siguranță îmi vor completa personalitatea, pur și simplu voi fi frumoasă și feminină, nu găsiți?

rochie-neagra

Rochiile elegante sunt atât de atrăgătoare încât nu mă pot opri să fac o singură alegere. Și pentru că nu mă grăbește nimeni și nu există oră de închidere, mă gândesc să mai adaug în garderoba mea și alte câteva modele la fel de elegante și confortabile pe care le voi accesoriza cât mai discret, asta pentru a face față mai multor momente deosebite și bineînțeles pentru o impresie bună în orice ocazie. Sunt superbe și vreau neapărat să le am!

Se pare că astăzi sunt hotărâtă cu orice preț să evoc feminitatea prezentă în toate culorile și tonurile calde. De aceea, în fiecare zi răcoroasă mă voi lăsa îmbrățișată de paltonul elegant,  cu guler de blană în nunață de roz pudrat. Distincția croiului cambrat îmi va sublinia silueta și personalitatea indiferent de temperaturile de afară. Abia aștept să-i simt căldura, la propriu! 🙂

ambra-67796_1_

Și pentru că mereu ne aflăm în căutarea lucrurilor unicat, care să ne reprezinte și să ne mulțumească, stilul M.Fashion așteaptă să împlinească visele fiecăreia dintre noi, în diverse forme și culori alături de dorința care ne poate face ziua mai frumoasă în cel mai feminin și natural mod. 

Dacă vă doriți să fiți răsfățatele oricărui anotimp, vă recomand să alegeți hainele potrivite stilului și personalității voastre. Oricine poate alege ceea ce i se potrivește din numeroasele articole de îmbrăcăminte damă fabricate în România, cu prețuri la îndemâna oricui.

Așadar, îndrăzniți!

 

One thought on “Alegeri potrivite pentru feminitatea noastră!

Lasă un răspuns

