Combinația perfectă pentru sănătate!


Dragă 2017,

Sigur, știu că nu mai ești la început și că deja au zburat primele săptămâni din calendar, dar asta nu înseamnă că nu îmi mai pot dori ceva de la tine! De fapt am nevoie de un singur lucru sau mai bine zis de un singur remediu natural. Îți vine să crezi că doar atât? Nici mie. 🙂

Și nu e vorba despre combinația extraordinară de ciocolată cu portocală care mi-a venit perfect de-a lungul celor 12 luni, dar și de-a latul siluetei pierdute… ci de o combinație naturală, mult mai potrivită momentului: Extractul de Curcumin – substanțe ce au darul minunat de a menține sănătatea și a reface starea de bine pentru a mă simţi din nou în cea mai bună formă fizică şi psihică. 

Curcuma/Turmericul este unul dintre puținele condimente care este folosit atât ca mirodenie, cât și în tratamentul a numeroase afecțiuni. Curcuminul substanța activă extrasă din acest condiment de exceptie: Turmeric este de peste 30 de ori mai benefic decât condimentul în sine. 

banner_oferta.png

Curcumin95 – este un extract standardizat de 95%  pe care îl voi folosi de azi înainte alături de complementul său natural BioPerine – un extract standardizat de piper negru în concentrație de 95%, ca armă împotriva kilogramelor în plus, pentru ca silueta mea să revină la forma iniţială.

Dar silueta nu este singura cauză pentru care sunt atât de neliniștită, sunt multe alte neajunsuri care s-au aşezat în calea împlinirilor, a restabilirii controlului asupra sănătății corpului și psihicului meu.

Deși ar trebui să fiu gata pentru un nou început… în care ne-ai primit pe toți, după „Sfârșitul Lumii”,  ce a avut loc în preajma meselor încărcate de sărbători, să știi că mă simt foarte obosită, am adesea migrene și de la o vreme nu reuşesc să mă odihnesc noaptea! Nici la muncă nu mă pot concentra, mă simt epuizată și am o permanentă senzaţie de stomac plin și ușor meteorizat.

Am încercat tot felul de medicamente care “au reușit”!… doar să-mi afecteze flora bacteriană și să-mi scadă imunitatea. Sunt sigură că pentru tine lucrurile astea ar fi semnale suficiente pentru ca situația despre sănătatea cuiva să fie clară. Dar află că și pentru mine tocmai s-au limpezit apele, pe cuvânt!

Și uite, începutul ăsta de an ar fi un moment excelent să ofer și beneficii corpului meu. Iar pentru asta, cum îţi spuneam, îmi doresc un produs minune: Curcumin95 care se obține prin extracție din faină de turmeric și are o concentrație de substanță activă de 95%, alături de BioPerine pe care ți l-am descris deja.

Curcuminul are totodată și efect antialergic, antifungic, antiviral, antibacterian și multe altele colaterale.

Ca urmare a acestor proprietăți, Curcumin95:

  • are capacitatea de a încetini și chiar de a stopa procese de îmbătrânire a organismului;
  • poate stimula capacități fizice și intelectuale ale omului modern activ;
  • și are un potențial preventiv și terapeutic în multe afecțiuni.

Este un remediu natural pentru:

  • reumatism articular și alte afecțiuni artritice
  • afecțiuni digestive (gastro-intestinale) diverse
  • afecțiuni cardiovasculare
  • afecțiuni tumorale, inclusiv diferite forme de cancer (de sân, de prostata etc.)
  • afectiuni hepatice, pulmonare, renale
  • afectiuni ale pielii
  • Alzheimer, Parkinson
  • alte afectiuni cronice, de natura inflamatorie.

Așa că, te rog (cu ochii pe ceas) să-mi aduci, cât poți de repede, acest supliment cu acțiune completă în refacerea stării de bine a organismului, a sănătății în general, înțelegi tu…

Dacă faci asta, îți promit că de mâine am să consum cât mai multe alimente în stare crudă: fructe, legume şi verdeţuri şi am să mă feresc, e hotărât, de: carne, cafea, ciocolată şi făinoase… Bine, fie, mă duc și la sală şi am să mă bălăcesc şi în bazinul de înot.

Știu că tu, ca un an bun ce ești, nu vei decide că pentru sănătatea mea va trebui să adopt acest regim alimentar drept apărare pentru tot restul vieţii mele, însă, de un lucru va trebui să ţin cont în fiecare zi:

O viață sănătoasă este cea mai bună apărare! Iar pentru debutul acestei vieți la care râvnesc atât, am nevoie, nu de o minune evident ci, de pilula minune Curcumin cu extracție din faină de turmeric alături de BioPerine – piper negru în concentrație de  95% pentru o absorție eficientă și realizarea potențialului terapeutic.

De vreme ce dorințele naturale a celor care au comandat suplimentul natural s-au împlinit deja, înainte să mă dumiresc eu că acest produs este cel mai bun de pe piață, sunt convinsă că va fi o misiune dintre cele mai plăcute pentru tine, dragă 2017, să-mi aduci această combinație specială de substanțe naturale, ideală pentru sănătatea mea! Doar atât îmi doresc…

Te-am convins? Știam eu că nu degeaba se spune despre tine că ești predestinat progresului și atenției pentru detalii. 

Lasă un răspuns

