Cea mai inteligentă protecție!


folie-clasic-smart-protection.jpgOi fi eu ghinionistă sau asta le-o fi soarta smartphone-urilor, căci nu știu cum se întâmplă, dar la scurt timp după ce fie cumpăr sau primesc în dar unul, apar și primele urme de lovituri sau zgârieturi pe ecran și asta în doi timpi și trei mișcări sau cel puțin așa i-a fost dat „norocul” smartphone-ului meu primit cadou de nici două săptămâni! 🙂

În weekendul trecut eram cu soțul meu la plimbare pe marginea Lacului Mare din Dumbravă… Din cauza temperaturilor extrem de scăzute, lacul s-a transformat într-un imens patinoar și arăta superb.

Recunosc, nu am avut curaj să profit de acest fenomen ca să mă aventurez pe gheață, așa cum se avântaseră deja cu sau fără patine, cei câțiva turiști pasionați de patinaj. În schimb, m-am gândit că ar fi minunat să surprind câteva imagini cu decorul din fața noastră, bineînțeles, cu noul meu iPhone, drăguț și rezistent, “costumat” elegant în alb, în armonie cu iarna și fulgii de nea ce-au îmbrăcat întreaga natură…

Zis și făcut! De fapt, doar zis, căci de făcut am făcut doar o mare boacănă! Nici nu am apucat bine să scot smartphone-ul din husă și… pac, într-o fracțiune de secundă, căci atât a durat scena…, iPhone-ul meu a aterizat cu fața în jos, „sărutând” apăsat gheața de lângă picioare mele și alegându-se astfel cu câteva „contuzii” în partea de sus a ecranului. 😦

Și uite așa, în urma mai multor astfel de experimente neplăcute trăite de-a lungul timpului, destul de traumatizante pentru orice smart, dar și pentru buzunarul familiei, evident, mai toate dispozitivele de care am avut parte, și-au schimbat la scurtă vreme, statutul de „nou” și din câte am avut, niciunul nu a murit de “moarte bună”, oricât de mult mi-aș fi dorit eu sau ele acest lucru.

Știu, poate mă veți întreba de ce nu am încercat să le și protejez cumva, adică imediat după achiziționare să aplic și o folie care să le ferească de zgârieturi, șocuri pete și aspect neplăcut. 

Ei bine, am încercat o mulțime de folii protectoare, dar modul în care apăreau zgârieturile pe ecran sau bulele acelea micuțe de aer care te fac să nu mai vezi în clar nicio aplicație, fotografie ori mesaj scris și care pot chiar bloca glisarea display-ului, m-au făcut să renunț să mai duc vreun smart la “specialiști” pentru aplicarea foliei, preferând utilizarea lui în modul “nud”, care deși asigură o atingere plăcută, riscul de a-l accidenta fatal este destul de mare. 🙂

De puțină vreme însă, am aflat că destinul oricărui smartphone poate fi schimbat cu ajutorul unor folii protectoare inteligente apărute de curând pe piața noastră, descoperite pe site-ul SmartProtection și care nu au nimic în comun cu foliile „clasice”, că doar nu degeaba li se spune folii “inteligente”!

tempered_glass_iphone_5

Pentru că este iarnă și evident niciunui smartphone nu-i place să umble neprotejat și nici măcar iPhone-ul meu nu își dorește să devină “erou” căzut la datorie din mâinile mele, am să vă prezint câteva din motivele care m-au determinat să înțeleg că o astfel de folie protectoare este foarte utilă vieții oricărui ecran smart.

Personal, am un iPhone 5, așa că am ales Folia Tempered Glass, creată special, ca soluție inteligentă de protecție a display-ului:

1. Folia Tempered Glass este o protecție specială care are în componență sticlă tratată termic și chimic pentru a proteja display-urile telefoanelor împotriva șocurilor și zgârieturilor absorbind efectiv impactul. Cum vă spuneam, specială în viața smart-ului meu!

2. Construită din sticlă tratată termic de calitate înaltă, oferă o protecție anti-șoc foarte ridicată, păstrând în același timp calitatea maximă a rezoluției. În comparație cu foliile normale, sticla securizată oferă o suprafață delicată display-ului. În sfârșit, iPhone-ul meu va avea șansa să trăiască o experiență plăcută ori de câte ori îl voi utiliza.

3. Transparență 100% – claritate Full HD. Se păstrează calitatea maximă a culorilor, luminozității și contrastului display-ului. Minunat!

4. Tratament Oleofobic și Hidrofobic. Hmm… Asta înseamnă că sticla securizată asigură o suprafață foarte plăcută la atingere putând respinge petele și amprentele, datorită tratamentului oleofobic. De asemenea, ecranul telefonului  va fi strălucitor și foarte ușor de curățat datorită tratamentului hidrofobic. Cum vă spuneam… nimic în comun cu folia „clasică”!

5. Instalare ușoară! Datorita calității înalte a sticlei, la aplicare nu se vor mai forma bule de aer. Prin urmare, potrivire fără cusur pe display-ul telefonului. În plus, marginile foliei sunt perfect rotunjite, iar asta îi asigură un aspect elegant.

6. Rezistența anti-șoc este testată! Cea mai bună protecție “anti-explozie” de pe piață. Are o abilitate excelentă în protejarea telefonului împotriva loviturilor. În cazuri extreme, dacă ajunge sa se spargă, nu se dezintegrează în bucățele mici, ci va rămâne compact pentru siguranța celui care îl utilizează. Poate fi înlocuită cu ușurință oricând! Știu, ați rămas fără cuvinte… mărturisesc că și eu 🙂

Nu înainte să mai spun celor care doresc să cumpere un smartphone persoanei iubite în această perioadă și vor o protecție inteligentă a ecranului, magazinul online https://www.smartprotection.ro face o reducere specială de Valentine’s Day între 10 și 14 februarie. Așadar grăbiți-vă, aveți toate motivele să o faceți inteligent! 

smart_protection_de_valentines-min

Articol pentru Blogal Initiative.ro

5 thoughts on “Cea mai inteligentă protecție!

  1. Pingback: Castigatori campanie "De ce este utila o folie protectoare pentru smartphone" - Blogal Initiative

Lasă un răspuns

