Și iubirea călătorește cu rent a car…


Cred că toată lumea iubește cuvântul “vacanță”, iar dacă se întâmplă să te bucuri de ea începând de mâine, atunci cheia spre relaxare, fericire și distracție îți este asigurată! Și dacă acum de Ziua Îndrăgostiților mai ai și pe cineva în viața ta, un soț, un iubit, o ființă specială… ai așa ceva în viața ta? Atunci e ok! Totul în jurul tău se luminează, pur și simplu nu îți mai dorești altceva, decât să te îndrăgostești și să călătorești!
… Apropo de vacanță, mai sunt doar câteva ore până să mă pot bucura alături de soțul meu de prima zi de concediu pe anul acesta și noi tot nu am hotărât ce destinație de călătorie să alegem pentru Ziua Îndrăgostiților, care cu siguranță va dura mai mult de o zi, vă asigur! 🙂
Știu că vecinii mei, Diana și Alex, s-au întors de curând dintr-o vacanță petrecută în Germania, așa că ar fi inspirat din partea mea să fac rost de câteva amănunte despre călătorie și costurile de transport. Fără să mai stau prea mult pe gânduri am pus mâna pe telefon și am sunat-o pe Diana:
– Bine ați revenit acasă Diana dragă, te-am sunat să povestim despre cum a fost acolo, cum ați ajuns în Germania și cu ce ați călătorit?
– Bună, Adina, mă bucur că m-ai sunat. O, da! călătoria a fost minunată, Germania cu ale sale impetuoase orașe ne-au cucerit definitiv. Prima vizitată pe lista noastră a fost capitala…
– Stai puțin Diana, nu vreau să te întrerup tocmai acum când ți-ai luat avânt din „baterii”, dar ia-o mai încet, adică cu începutul. Spune-mi mai întâi, dacă ați luat avionul sau ați mers cu mașina voastră?
– Am luat avionul, Adina dragă, cu plecare din aeroportul Otopeni! Mașina noastră nu avea revizia făcută, așa că spre aeroport am ales să închiriem un automobil prin rent a car București.
– Rent a car în București pentru Otopeni? Nu știam că avem așa ceva la noi! Și cum este, se închiriază avantajos?
– Sigur că avem rent a car în Bucuresti și chiar este o agenție seriosă care oferă servicii de închirieri auto de înaltă calitate în cele mai avantajoase condiții.
– Dar noi locuim destul de departe de aeroport, oare nu va fi scumpă alegerea?
– Scumpă? Nici vorbă, dacă optezi pentru serviciile de rent a car Bucuresti, vei beneficia de gratuitate la livrarea mașinii în orice locație din capitală. 
– Și ce fel de mașini au? Mi-ar plăcea una de top, mai sofisticată, dotată și puternică!
– Da știu, cine nu ar vrea „mai dotată”… mai ales de Ziua Îndrăgostiților … 🙂  Poți visa ce dorești, au de toate!
Ca să ajungem la aeroport, noi am rezervat un model SUV Kia Sorento Automat și pot să-ți spun că ne-am simțit răsfățați, am trăit o adevărată experiență de eleganță, confort și siguranță tot drumul dus, dar și întors de la aeroport spre casă. Pur și simplu a fost vis, înțelegi?

1471764829_kia-de-inchiriat

La orice oră vrei tu, poți apela firma de închirieri auto și gata, dorința îți este îndeplinită pe o perioadă destul de variată: de la 1-3 zile, la 16-35 de zile, cu asistență non-stop, evident!
Mai mult, agenția pune la dispoziția tuturor clienților săi o ofertă excelentă de închiriere, convenabilă oricărui buzunar, chiar și fără garanție, dacă alegi să achiți o asigurare obligatorie full casco, care pleacă de la 4 euro pe zi în cazul modelelor de mașini din gama low cost. Dacă te gândești să închiriezi și pentru a doua oară un autoturism de la ei, nu mai ești nevoit să plătești garanția.
-Excelent! Chiar acum o să fac o rezervare la rent a car pentru o mașină sigură! 
… În Suv-ul confortabil, închiriat prin rent a car București, ne deplasăm cu ușurință și în siguranță spre aeroportul Otopeni. Ce frumos se vede viața de aici de pe locul din dreapta al mașinii și timpul trece încet pe lângă fruntea mea care îmi adoarme ochii ce visează la minunata noastră vacanță ce stă să înceapă…
Poate ar trebui să vă mai spun că la întoarcere din concediul nostru de vis, prin serviciile de rent a car Otopeni, la care am apelat, mașina ne-a fost adusă în mod gratuit în aeroportul Henri Coandă. 
Am sunat-o din nou pe Diana să-i mulțumesc pentru sfatul de a rezerva o mașină prin rent a car București și să-i povestesc cum a fost vacanța de care am avut parte:
– Știi ce-a fost cel mai drăguț, acolo? Am descoperit că există unul dintre cele mai delicioase muzee, dedicat doar ciocolatei, iar la Hamburg nu m-am putut desprinde de atmosfera încântătoare a orașului fără să nu gustăm și câte un hamburg în formă de inimioară…
Când am ajuns în Fussen, orașul cu cafenele cochete și clădiri colorate ce păreau a fi făcute din turtă dulce, am vizitat magnificul Castel Neuschwanstein, am admirat arhitectura bavareză din Munchen dar și cea barocă a monumentelor din Dresda. Nu am ratat să mă delectez și cu o sesiune de shoping în Frankfurt, așa cum se răsfață toate fetele îndrăgostite…
Zăpada ne-a atras ca un magnet pe unul din platourile superbe din inima Alpilor Bavarezi, am schiat la Großen Arber în regiunea montană Pădurea Boemiei. Soțul s-a descurcat de minune cu schiurile în picioare, iar eu recunosc, mai mult am mers decât am coborât cu ele pe pârtie, dar chiar și așa totul a fost ca în povești!
Dacă vă doriți o călătorie de vis, alături de cei dragi și vă gândiți să apelați la o firmă de închirieri auto, rent a car București este agenția care o recomand tuturor. Condițiile de închiriere, seriozitatea, rapiditatea și comunicarea sunt cheia succesului lor!

ziua indragostilor .jpg

Articol pentru campania „Rent a car București” susținută de BlogAwards.ro

4 thoughts on “Și iubirea călătorește cu rent a car…

Lasă un răspuns

