Un depozit online pentru orice casă!


DEPOZIT ONLINE.png

La nici două luni după căsătorie, ne-am hotărât să ne mutăm într-o casă nouă, primitoare unde să trăim liniștiți și să ne creștem împreună viitorii noștri copii. Am găsit o căsuță cochetă și retrasă chiar  într-o margine a orașului, foarte aproape de pădure, cu multă verdeață, o grădină frumoasă, cu trandafiri și pomi fructiferi, bine îngrijită, ferită de zgomotul traficului și al vecinilor, însă cu ceva investiții de făcut pentru reparația, renovarea și reamenajarea ei și a curții destul de mare.

Planurile noastre au început să prindă contur mai târziu, când am descoperit un depozit online de unde am achiziționat toate materialele de construcții de calitate pentru o termoizolare eficientă a casei, inclusiv cărămidă pentru reparația zidăriei și câte și mai câte produse pentru amenajarea exteriorului dar și interiorului, toate la prețuri super avantajoase din punct de vedere al raportului calitate-preț.

Până să descoperim acest depozit online, am alergat printr-o grămadă de magazine după materiale de tot felul: de la ciment și mortar, șape și amorse, tencuieli, hidroizolații și până la polistiren, policarbonat, tablă, grinzi de lemn, panouri pentru gard și piatră decorativă etc. însă am cam strâmbat din nas când am făcut calculul total al tuturor produselor de care aveam nevoie.

Apropo de zidărie, am avut de reparat atât pereții de susținere și de temelie, dar și pe cei despărțitori, așa că fără un produs rezistent nu aveam cum să ne apucăm de treabă. Am calculat în funcție de grosimea zidurilor, că  ar fi necesar să cumpărăm cel puțin 3 paleți de cărămidă, am căutat pe site prin mulțimea de sortimente oferite și așa am ales cărămidă Durotherm – un tip de cărămidă rezistentă termic, la compresiune și absorție apă, dar și foarte avantajos din punct de vedere al prețului, doar 2,98 lei (în palet de 80 buc).

caramida .png

Pentru utilizare, ne-am documentat chiar pe site-ul depozitului online și din instrucțiuni am înțeles că e foarte important pentru zidire să folosim și un mortar de rețetă (tip G), preparat la șantier sau preparat industrial (semifabricat industrial).

Pentru decorul exterior al fațadei, dar și pentru pereții interiori, inclusiv din pivnița casei și decorarea exterioară a sobei de încălzit, nu a fost nevoie să alegem mai multe tipuri de piatră pentru simplu motiv că piatra decorativă Balcan pe lângă efectul de termoizolare, izolare sonoră este foarte rezistentă și impermeabilă la ploaie, astfel că se pretează atât pentru uzul exterior cât și pentru cel interior.

piatra decorativa

Produsele oferite sunt de calitate și le-am găsit la prețuri corecte, iar pe lângă aceste avantaje am beneficiat și de transport gratuit.Pentru că am avut o comandă de produse de peste 15.000 lei, materialele ne-au fost livrate direct acasă, fără costuri în plus, evident. Desigur, pentru cei cu prea multe cheltuieli, care mai ales în această perioadă nu fac față bugetului, plata se poate face în 6 rate fără dobândă numai în magazinul lor direct aplicând online.

Dacă vă gândiți să vă construiți o locuință nouă sau  doriți să vă modernizați ori renovați pe cea de acum, nu ezitați să faceți o vizită depozitului online, cu un simplu clik, ca să vă convingeți. Spor la cumpărături!

depozit online logo

Lasă un răspuns

